Alanyaan lasten kanssa..kannattaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?+?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä käy massoittain lapsiperheitä, eli se on lasten kanssa matkustavalle just passeli lomakohde.

Me oltiin viime elokuussa siellä (me = minä, mun lapset 5 v ja 7 v). Loistavasti viihdyttiin. Oli ihanan kuuma.

Itäinen ranta on lapsille täydellinen, Kleopatra-rannalla on usein voimakkaita aaltoja ja siellä aikuisellakin voi olla hankaluuksia (meikäläinenkin on siellä kyntänyt merenpohjaa aikoinaan aaltojen takia).

On leikkipuistoja, huvipuisto, vesipuistoja, törmäilyautoareena ja vaikka mitä muutakin lapsia kiinnostavaa.

Lisäksi sieltä saa kivoja lastenvaatteita sikahalvalla. Ja ruoka on taivaallisen hyvää.

Siellä käy massoittain lapsiperheitä, eli se on lasten kanssa matkustavalle just passeli lomakohde.

Me oltiin viime elokuussa siellä (me = minä, mun lapset 5 v ja 7 v). Loistavasti viihdyttiin. Oli ihanan kuuma.

Itäinen ranta on lapsille täydellinen, Kleopatra-rannalla on usein voimakkaita aaltoja ja siellä aikuisellakin voi olla hankaluuksia (meikäläinenkin on siellä kyntänyt merenpohjaa aikoinaan aaltojen takia).

On leikkipuistoja, huvipuisto, vesipuistoja, törmäilyautoareena ja vaikka mitä muutakin lapsia kiinnostavaa.

Lisäksi sieltä saa kivoja lastenvaatteita sikahalvalla. Ja ruoka on taivaallisen hyvää.

On muuten itäiselläkin rannalla joskus voimakkaita aaltoja, minä siellä olen myös kyntänyt merenpohjaa kerran. Tosin emme edes käyneet Kleopatra-rannalla.

Ei ollut lasta vielä silloin, mutta tykkäsin, menisin lapsenkin kanssa. Nyt kun osaisin olla tarkkana senkin suhteen ettei kaupoissa ja kioskeissa huijattaisi. En vaan aluksi kertakaikkiaan tajuttu että ihan JOKAISEN tavaran hinta pitää sopia etukäteen, muuten tulee kalliiksi.

T: Elintarvikioskilta (tms. pikkukauppa) 10 e vesipullon ostanut...:xmas:

Yhteistyössä