alapää-asiaa (varoitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja op
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavallisin hiivatulehduksen oire on ulkosynnyttimien kutina. Myös kirvely erityisesti virtsatessa on tyypillistä hiivatulehdukselle. Siihen viittaa myös lisääntynyt kokkareinen valkovuoto, johon ei liity alavatsakipuja. Muita mahdollisia oireita ovat emättimen limakalvon punoitus ja / tai limakalvon haavaumat.

Mulla ainaki noita oireita ja oon aika varma et toi se on, et testataanpa näitä lääkkeitä sitte

juu huomenna soitan lääkäriin, toivon todella että olis vaan hiiva. tuo on mun elämän hirvein kokemus kun 15-vuotiaana todettiin kodylooma mutta oireet oli kyllä erilaiset. kerran olin harrastanut seksiä hirveessä kännissä ja ilman kondomia tietenki. toivon todella etten joutuis tästä loppuelämää kärsimään. eikä se enää uusis ikinä

Alkuperäinen kirjoittaja kondyloomanen:
Voiko kondylooma uusitua??? Luulin että se lähtee kerralla pois... toivottavasti ei uusiudu:(

Se YLEENSÄ parantuu itestään mut ennen sitä se saattaa kyllä aktivoitua useampaan otteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu huomenna soitan lääkäriin, toivon todella että olis vaan hiiva. tuo on mun elämän hirvein kokemus kun 15-vuotiaana todettiin kodylooma mutta oireet oli kyllä erilaiset. kerran olin harrastanut seksiä hirveessä kännissä ja ilman kondomia tietenki. toivon todella etten joutuis tästä loppuelämää kärsimään. eikä se enää uusis ikinä

Ettei vois olla virtsatietulehdus? Kyllä hiiva ainakin sillä tavoin voi aiheuttaa haavoja että herkistää limakalvoja ja sit kun raavit/hankaat menee iho rikki.

Alkuperäinen kirjoittaja kondyloomanen:
Voiko kondylooma uusitua??? Luulin että se lähtee kerralla pois... toivottavasti ei uusiudu:(

kauan sen parantuminen kesti? oliko mtn lääkehoitoa?
Itsellä tullut nyt näitä syyliä ja en ole uskaltautunut vielä lääkäriin..

mulla se kondylooma oli sillon sellasta että oli vaan pari "syylää" tuolla alhaalla. en tiedä voiko se aiheuttaa tämmösiä oireita, nyt ei oo mitään näppyjä. vaan just nuin et kutisee ja sit väkisinki yöllä hankaa alapäätä tai raapii ihan verille :((

ahistaa vaan kun oma lääkäri on niin aivoton ukko ja inhottava et en missään nimessä halua sille gynelle..ihan pätevä varmasti on mutta lapsen korvatulehusten takia jo on tuskaa käydä hänen vastaanotollaan..
toivotaan että onnistuis eri lääkärille päästä.

Yhteistyössä