Alapää- ja kainalokarvat kasvavat päivässä takaisin, turhauttavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -minna-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-minna-

Vieras
Miten saisin alapää- ja kainalokarvat pysymään pidempään poissa?

Jos esim. tänään aamulla olisin ajellut kainalo- ja alapääkarvat, niin jo huomen aamulla saattaa tuntua pieni sänki. Tosi turhauttavaa sheivata, kun kasvavat heti takaisin ja varsinkin alapään iho ärsyyntyy siitä (kutisee, punoittaa jne.)

Vahaliuskoja olen kokeillut kainaloihin, mutta niillä ei lähde kyllä yhtään mitään pois.
Ja tosiaan haluaisin alapään ihan täysin sileäksi eli ei vain bikinirajaa.

Vinkkejä kaipailen.

tarviiko niitä karvoja persiistäkin nyhtää.Parempi että on karvaa kun että kynityn kalkkunan näköinen alapää.Kainalokarvthan voi ajella joka päivä suihkun yhteydessä saippualla ja terällä.

Pinseteillä menee sen verran aikaa, että en siihen hommaan lähde.

Vahauttaako/sokeroiko ammattilaiset pelkästään bikinirajat?

"Kainalokarvthan voi ajella joka päivä suihkun yhteydessä saippualla ja terällä."
Iho ärsyyntyy, jos joka päivä ajaa. Oon myös kokeillut erilaisia sheivausgeelejä- ja vaahtoja, jotka on tarkoitettu herkälle iholle jne. mutta siitä huolimatta päivittäinen sheivaus ei onnistu.

Jokaisella on oma makunsa ja itse tykkään sileästä alapäästä, vaikka se sitten ulkonäöllisesti näyttäisikin kynityltä kalkkunalta. : )

sama juttu täällä päin. Eipä siihen varmaan mitään sen ihmeellisempiä keinoja löydy, itse oon kokeillut kaikki vahauksista lähtien ja palannut aina höylälinjalle.

Yhteistyössä