Alapääkarvoitus ja miehen näkökulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna-maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna-maija

Vieras
Kysyin tuossa joku aika takaperin miespuoleiselta ystävältäni tätä karvoitusasiaa. Hänellä on irtosuhteita ollu muutamia satoja ja viimeisten parin vuoden aikanakin lukuisia kumppaneita. Hän kertoi, että muistaakseni yksi tai kaksi naista on "tullut vastaan", joilla olisi alapääkarvoitus, niin harvinaista se tänä päivänä on.

Mitä sillä alapääkarvoituksella sitten tarkalleen tarkoitetaan? Sitähän voi sheivata/vahata hyvinkin erilailla ja eri alueita :) Vai ettäkö muka kaikilla kaikki on nykyään pois? Tuskin..

Ehkä siinä tietyssä ryhmässä ja ihmistyypissä jotka irtosuhteita ja yöelämää harrastaa, on tavallista että karvat poistetaan, mutta rohkenen epäillä että tarkastellessa kaikkia naisia väliltä 15 - 50 v. karvalliset olisivat vähemmistössä.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Hieno homma! Kaikki muut on poslaripimppejä paitsi mä!

Me ollaan miehen kanssa niin 'vanhanaikaisia' että molemmat tykkää pitää karvansa, tottakai. Olen sille kertonut miten plussan palstalla ihmetellään luomutussuja ja hän ei millään usko, että valtaosa naisista raakkaa karvansa veke. On myös työporukan kanssa keskustellut aiheesta, ja hekin ovat luomun kannalla. Työpaikan nuoret miehet ovat nussineet niin luomuja kuin posliineitakin, mutta ovat valaisseet asiaa niin, että ei toki kaikki nuoret naisetkaan broikkuja ole. Että kyllä meitä on moneen junaan ja jokainen varmaan löytää mieleisensä. :)

Uimahallista en tiedä, mutta salin kokemusta mulla noin about: 30% karvaisia, loput posliineita tai reilusti siistittyjä.

Irtosuhteissa olen huomannut kyllä miestenkin olevan reilusti siistittyjä. :)

Älytöntä nämä karvakeskustelut pedosyyttelyineen ja epähygieenisyyshuuteluineen, mihin nämä yleensä ajautuvat. Miksei ihmiset saa tehdä alapäällään mitä haluaa, ja jos jotain loukkaa pukuhuoneissa toisten värkit tai puskat, niin pysyköön sitten poissa tai kestäköön satunnaiset vilaukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ilmeisesti 90% uimahallin naisista on harhanäky.

Onkohan tämä paikkakunta kohtaista? Meillä päin pikainen arvio on noin 40% karvattomia/siistittyjä :laugh:

Siisitystä en puhunutkaan mitään. Kommentoin vaan, että 90% uimahallin naisista on karvoja. Enemmän tai vähemmän. Helsingissä.

Onkohan tämä paikkakunta kohtaista? Meillä päin pikainen arvio on noin 40% karvattomia/siistittyjä :laugh:

Siisitystä en puhunutkaan mitään. Kommentoin vaan, että 90% uimahallin naisista on karvoja. Enemmän tai vähemmän. Helsingissä.

Voi ei! Mä perustin prosenttini Mäkelänrinteen uintikeskukseen :laugh:

Mun otanta kattoi siis posliinit ja viivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Meeri M:
Yksi hyvä syy pysyä yleisistä uimahalleista poissa: akat tiirailevat toistensa vittuja!

Sanoisin tähän, ettei niitä reuhkoja tarvitse tiirata: ihan selkeesti vaaleasta kropasta erottuu puskat ja runsas karvoitus tummana, mikäli katsot suoraan ihmistä kasvoihin, joka on alasti. Kokeileppa!

Voi ei! Mä perustin prosenttini Mäkelänrinteen uintikeskukseen :laugh:

Mun otanta kattoi siis posliinit ja viivat.

Ok, mä käyn Töölön hallissa :D Ilmeisesti ihan eri juttu. Ja en tosiaan voi sanoa kaikkia tarkkailleeni, mutta ihan poslarit usein hätkäyttää, siksi ne "huomaa". Ja niitä ei siis ole paljoa. :snotty:

Mulla järjetön karvankasvu. Ja joskus ajoin kaikki, tunnin päästä oli jo musta sänki :) . Nyt pyrin siistimään suurimman puskan pois... Jos antaisin olla ihan naturel, olisin apina :D

Puskan ja posliinin väliin mahtuu aika monta pimppikarvavaihtoehtoa :). Itse tykkään siistiä karvat pois häppäreistä ja bikinirajasta ja jätän vain ylös pienen kolmion. Jos ajaisin kaikki pois, olisi kutina ihan sietämätön, joten täysposliiniksi en rupea, vaikka ei tossa kovin montaa karvaa ristissä olekaan :D.

Uusimmat

Yhteistyössä