Alapääkarvoitus ja miehen näkökulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna-maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta sellaiset rehottavat reuhkat, kun karvatupsu ylettyy miltein polviin ja mustia, paksuja karvoja kasvaa napaan saakka ja reisille on kamalan ruma, yöks.

Posliinikaan ei ole ihan minun juttuni, mutta sen sijaan siistin karvat bikinirajoilta niin että häpykukkulalle jää kaunis kolmio ja häpyhuulilta on karvat kokonaan pois, sehän ei edes uimahallissa näy ettei siellä alhaalla ole karvoja ellei nyt mene hajareisin ylimmälle lauteelle toosaansa esittelemään :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta sellaiset rehottavat reuhkat, kun karvatupsu ylettyy miltein polviin ja mustia, paksuja karvoja kasvaa napaan saakka ja reisille on kamalan ruma, yöks.

Posliinikaan ei ole ihan minun juttuni, mutta sen sijaan siistin karvat bikinirajoilta niin että häpykukkulalle jää kaunis kolmio ja häpyhuulilta on karvat kokonaan pois, sehän ei edes uimahallissa näy ettei siellä alhaalla ole karvoja ellei nyt mene hajareisin ylimmälle lauteelle toosaansa esittelemään :)

Juuri näin!

Mä myös diggaan siistiä bikinirajaa, posliini ei ole mun juttu. Kysyin miehen mielipidettä asiasta ja hän sanoi, että hoitamaton, villinä rehottava puska on karmiva. Mun kolmiosta se diggaa kuulemma :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Meeri M:
Yksi hyvä syy pysyä yleisistä uimahalleista poissa: akat tiirailevat toistensa vittuja!

Sanoisin tähän, ettei niitä reuhkoja tarvitse tiirata: ihan selkeesti vaaleasta kropasta erottuu puskat ja runsas karvoitus tummana, mikäli katsot suoraan ihmistä kasvoihin, joka on alasti. Kokeileppa!

Ai että kokeileppa. Taidan kuitenkin jättää väliin.

Minä siisti bikinirajan mutta muuten annan karvojen olla. Ei ne rehota. Joskus ärsyttää tällaiset keskustelut joissa jokaisen pitäisi olla posliinip'llu että olisi seksikäs ym. Kumma, miten mun mies PYYSI etten ajelisi posliiniksi. Pervo mies, vai?

Uusimmat

Yhteistyössä