I
inhottaa ja hävettää
Vieras
Olen täyttänyt tänä vuonna 30 vuotta, ja huomannut alapäässäni kiusallisia muutoksia: voimakkaan hajun ja lisääntyneen vuodon. Alapääni on alkanut haista epämiellyttävälle, haju muistuttaa kalan hajua. Lisäksi emättimestäni tulee melkein jatkuvasti runsasta valkovuotoa, vuoto on usein paksua, suorastaan kokkareista,valkoista tai kellertävää ja se tahrii pikkuhousut. Välillä vuoto on väritöntä mutta niin runsasta että pikkuhousut tulevat aivan märiksi. Hygieniastani huolehdin tietenkin hyvin, olen aina ollut hyvin tarkka siitä. Sukupuolielämää ei ole, joten mitään tautia minulla ei voi olla, gynekologilla olen käynyt eikä tulehdustakaan ole, gynekologin mukaan alapääni on aivan normaali. Vaan kun nuorempana alapäässäni ei ollut minkäänlaista hajua, ja valkovuotoa oli oikeastaan vain hiukan ennen ja jälkeen kuukautisten jos silloinkaan, ja se oli aina väritöntä ja hyvin vähäistä.
Olen itse tullut siihen tulokseen että tämä liittyy ikääntymiseen, muutakaan syytä en pysty keksimään. Onko asia näin, ja ovatko muut huomanneet samanlaista siinä kolmenkympin kieppeillä? Ja voiko tälle tehdä mitään? Tunnen itseni todella vastenmieliseksi tämän takia.
Olen itse tullut siihen tulokseen että tämä liittyy ikääntymiseen, muutakaan syytä en pysty keksimään. Onko asia näin, ja ovatko muut huomanneet samanlaista siinä kolmenkympin kieppeillä? Ja voiko tälle tehdä mitään? Tunnen itseni todella vastenmieliseksi tämän takia.