I
itku tulee kohta
Vieras
Minulla on ollut hiivatulehduksia elämäni varrella aina joskus.Harvoin on tehonneet muut lääkkeet kuin se suun kautta otettava pilleri.
Aina on liittynyt voimakas kokkareinen valkovuoto asiaan.
Nyt yhdynnän jälkeen on alkanut kauhea kyutina alapäässä seuraavana päivänä ja sama toistuu aina pari päivää ennen kuukautisten alkamista.
Mitään pahanhajuisia vuotoja ei ole,ei ylipäätään yhtään valkovuotoa.
Nyt on miehellä alkanut myös alapää kutista ja on hoidettu.
Ongelma on nyt se että minä kutian ihan järkyttävästi koko ajan ja mikään ei auta,ei hiivalääkitys,ei rasvat.
Mitä ihmettä tämä voi olla kun se ei mene ohi ollenkaan.
Järki lähtee kun kutina on niin järkyttävää.Sinkkivoide,lactal,kortisoni,niitä olen nyt käyttänyt.Apu on vaan hetkellistä,muutama kymmenen minuuttia ja taas se kutina alkaa.
En pese alapäätä kuin vedellä nyt.Tuntuu kuin häppärit olisi täynnä kipeitä pieniä haavoja ja kirvelee kun pesee ja rasvaa,mitään ei kuitenkaan näy eikä ole mitään punoitusta,vain järjetön kutina.
Aina on liittynyt voimakas kokkareinen valkovuoto asiaan.
Nyt yhdynnän jälkeen on alkanut kauhea kyutina alapäässä seuraavana päivänä ja sama toistuu aina pari päivää ennen kuukautisten alkamista.
Mitään pahanhajuisia vuotoja ei ole,ei ylipäätään yhtään valkovuotoa.
Nyt on miehellä alkanut myös alapää kutista ja on hoidettu.
Ongelma on nyt se että minä kutian ihan järkyttävästi koko ajan ja mikään ei auta,ei hiivalääkitys,ei rasvat.
Mitä ihmettä tämä voi olla kun se ei mene ohi ollenkaan.
Järki lähtee kun kutina on niin järkyttävää.Sinkkivoide,lactal,kortisoni,niitä olen nyt käyttänyt.Apu on vaan hetkellistä,muutama kymmenen minuuttia ja taas se kutina alkaa.
En pese alapäätä kuin vedellä nyt.Tuntuu kuin häppärit olisi täynnä kipeitä pieniä haavoja ja kirvelee kun pesee ja rasvaa,mitään ei kuitenkaan näy eikä ole mitään punoitusta,vain järjetön kutina.