Alapään järkyttävä kutina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku tulee kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku tulee kohta

Vieras
Minulla on ollut hiivatulehduksia elämäni varrella aina joskus.Harvoin on tehonneet muut lääkkeet kuin se suun kautta otettava pilleri.
Aina on liittynyt voimakas kokkareinen valkovuoto asiaan.
Nyt yhdynnän jälkeen on alkanut kauhea kyutina alapäässä seuraavana päivänä ja sama toistuu aina pari päivää ennen kuukautisten alkamista.
Mitään pahanhajuisia vuotoja ei ole,ei ylipäätään yhtään valkovuotoa.
Nyt on miehellä alkanut myös alapää kutista ja on hoidettu.
Ongelma on nyt se että minä kutian ihan järkyttävästi koko ajan ja mikään ei auta,ei hiivalääkitys,ei rasvat.
Mitä ihmettä tämä voi olla kun se ei mene ohi ollenkaan.
Järki lähtee kun kutina on niin järkyttävää.Sinkkivoide,lactal,kortisoni,niitä olen nyt käyttänyt.Apu on vaan hetkellistä,muutama kymmenen minuuttia ja taas se kutina alkaa.
En pese alapäätä kuin vedellä nyt.Tuntuu kuin häppärit olisi täynnä kipeitä pieniä haavoja ja kirvelee kun pesee ja rasvaa,mitään ei kuitenkaan näy eikä ole mitään punoitusta,vain järjetön kutina.

Kiitos,mun pitää tilata sitten aika lääkäriin,itselläkin kävi mielessä että voisko olla emätintulehdus vaikkei ole mitään pahanhajuisia vuotoja.
Miten ne sen katsoo että se on se tulehdus ja kauanko kestää saada vastaus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos,mun pitää tilata sitten aika lääkäriin,itselläkin kävi mielessä että voisko olla emätintulehdus vaikkei ole mitään pahanhajuisia vuotoja.
Miten ne sen katsoo että se on se tulehdus ja kauanko kestää saada vastaus.

Mulla se vaan teki tutkimuksen ja määräsi lääkkeet. Kerroin, että canestenit yms. ei auttanut, melkein pahemsi oireita. Olen ymmärtänyt, että flagyl auttaa molempiin oli sitten sitekä hiiva tai tulehdus. Ei mullakaan ollut erityisen pahaa hajua, kutina oli kova ja punoitus siellä.

Oireet sopis myös kondyloomaan. Jos hiiva on negatiivinen niin tätä tietty olis syytä epäillä. Voi olla et iho on myös kuiva ja siitä seuraa kutinaa. Lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kondyloomassa tulee niitä näppyjä, paukamia yms. genitaalialueelle.
Mulla ei ainakaan tullut. Kauhee kutina, joka välillä vähän helpotti ja sitten paheni. Paljaalla silmällä ei nähnyt mitään. Papassa ei näkynyt. Lääkäri sanoi että tekee myös pieniä haavoja jotka kirvelee. Näin kävi myös mulla eli kutinaa ja kirvelyä.

Ja joskaan et voi olla 100 % ettei ole sp-tautia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kondyloomassa tulee niitä näppyjä, paukamia yms. genitaalialueelle.
Mulla ei ainakaan tullut. Kauhee kutina, joka välillä vähän helpotti ja sitten paheni. Paljaalla silmällä ei nähnyt mitään. Papassa ei näkynyt. Lääkäri sanoi että tekee myös pieniä haavoja jotka kirvelee. Näin kävi myös mulla eli kutinaa ja kirvelyä.

Ja joskaan et voi olla 100 % ettei ole sp-tautia.

Mulla ainakin noilla oireilla se oli epäspesifinen emätin tulehdus. Tietysti jos riski, että voi olla saanut sukupuolitaudin, niin sitten, varmaa kannattaa kondyloomakin pois sulkea.

Yhteistyössä