Alapään liikkeet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveileva mies.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haaveileva mies.

Vieras
Onko alapäässänne liikehdintää.

Minua ainakin kiehtoisi nähdä ja tuntea siellä vastapuolen alapäässä liikkeitä.
Jo pienetkin liikkeet saavat aikaan nautintoa.
Mutta kun noista ei kovin usein pääse nauttimaan, niin joudun vaan haaveilemaan.

Onko naiset tietoisia siitä, että mies niitä kaipaa?

Pystyttekö tietoisesti niitä tekemään ja sillä hullaannuttamaan miehen?

Mutta kun noista ei kovin usein pääse nauttimaan, niin joudun vaan haaveilemaan.

Hieno selkeä viesti!!
Tuli mieli taannoinen juttu junan konduktööristä. Matkustajat kyselivät, kummassa päässä junaa on vapaita paikkoja. "Etupäässä takapäässä" tokaisi konnari ja niisti nenän virkatakin hihaan.

Viimeksi muokattu:

Minulla kapea uuma ja lantiokin vetreä ikään nähdän. Liikettä löytyy tarvittaessa alapäästä rintoihin ja väleihin D/E-kuppia myöten. Mutta kun ei ole sitä vastapuolta, mikä liikkuisi tai liikuttaisi. Ihan joudun haaveilemaan, että voisin niillä tietoisesti hullaannuttaa ja nauttia liikkeistä miehen kanssa. Olen tietoinen, että miehet niitä kaipaa, jos vain hänenlaisensa olisi?

Viimeksi muokattu:
Mikä sitten mättää, jos liikettäkin löytyy?

Yhdyntäliikkeitä en varsinaisesti ajanut takaa.

Esimerkiksi lantionpohjanlihaksilla tehdyt liikkeen olisi kivoja katsella.

Kuten muutkin kehon kiemurtelut.

No ehkä nuo ovat joillekin jokapäiväisiä toimintoja ja niihin ei kiinnitetä enää mitään huomiota.

Itse kun olen vähäeleisen kanssa asustellut, niin sitä tuommoistakin haaveilee toisinaan.

No sitä minäkin ihmettelen. Ehkä on vähän pienet ympyrät ympärillä.

Juu. Niitä on kiva tehdäkin. Lantionpohjan lihaksilla saa lantion / pepunkin hyvin pyörimään aistikkaalla tavalla. Samalla saa hyvää oloa itsekin sinne lantion sisäpuolelle, vaikka et yhdyntää tärkoitakaan. Ylipäätään lantionpohjan lihaksilla on suuri merkitys naiselle nautinnon tuojana.

Naisen liikehdinnässä miehen katseella on kyllä merkityksensä. Itselleenkin voi tietty liikehtiä, mutta ihan toisiin sfääreihin asia menee, jos vastapuolena on katseleva mies. Kehosta voi silloin paljastaa sopivia kohtia mieltymysten mukaan.

No ehkä nuo ovat joillekin jokapäiväisiä toimintoja ja niihin ei kiinnitetä enää mitään huomiota.

Aivan. Eikä niistä tarvitse erikseen edes kirjoitella.

Itse kun olen vähäeleisen kanssa asustellut, niin sitä tuommoistakin haaveilee toisinaan.

Samoin.

Viimeksi muokattu:
Juu. Niitä on kiva tehdäkin. Lantionpohjan lihaksilla saa lantion / pepunkin hyvin pyörimään aistikkaalla tavalla. Samalla saa hyvää oloa itsekin sinne lantion sisäpuolelle, vaikka et yhdyntää tärkoitakaan. Ylipäätään lantionpohjan lihaksilla on suuri merkitys naiselle nautinnon tuojana.

Naisen liikehdinnässä miehen katseella on kyllä merkityksensä. Itselleenkin voi tietty liikehtiä, mutta ihan toisiin sfääreihin asia menee, jos vastapuolena on katseleva mies. Kehosta voi silloin paljastaa sopivia kohtia mieltymysten mukaan.
Näköjään te homman osaisitte mainiosti, noin lyhyenkin kuvauksen perusteella, tulee käsitys osaavuudesta ja hyvästä taidosta.

Juuri tuommoisesta olen haaveillut.

Ja kaikenkukkuraksi nainen nauttisi miehen katselusta.
Minulle kun on aina sanottu, älä katsele.
Korkeintaan puolisalaa vähän vilkaista voi.

Voiskohan niillä lantionpohjanlihasten liikkeillä saada orgasmin aikaan?

Ne orgasmin värinätkin voisi olla kivaa katseltavaa.

Saattais mies vähän hullaantua.

Viimeksi muokattu:
Näköjään te homman osaisitte mainiosti, noin lyhyenkin kuvauksen perusteella, tulee käsitys osaavuudesta ja hyvästä taidosta.

Te olisitte varmasti oikein sopiva katselija näin naisnäkökulmasta ajateltuna kommenttinne perusteella. Tulee käsitys hyvästä kyvykkyydestä ja eläytymisestä. Sellaisesta voin naisena vain haaveilla.

Kaiken kukkaraksi mies katselisi ja vielä nauttisi siitä. Minulle kun aina sanottu, että pois TV:n edestä. Korkeintaan vähän vilkaistu syrjäsilmällä mainostauolla, jos ne eivät kiinnosta.

Voiskohan niillä lantionpohjanlihasten liikkeillä saada orgasmin aikaan?

Jotta orgasmini onnistuisi lantionpohjalihasten liikeillä ilman yhdyntää, niin siihen on oltava harvinaistakin hyvempi fantasia. Sen olen testannut onnistuneesti.

Ne orgasmin värinätkin voisi olla kivaa katseltavaa.

Orgasmini värinoissä ei lienee pahaa katsottavaa. Siitä voisi hullaantua itsekin, jos taju säilyy päässä.

Viimeksi muokattu:
Voiko noin täydellistä naista olla olemassakaan?

Tehän olette enemmän, kun osasin edes haaveilla.

Niin hyvää tv-ohjelmaa ei varmaan ole olemassakaan ettenkö sitä vaihtaisi naisen liikehdinnän katseluun.
Naiskauneutta, kun ei mikään voita.

Mitenkähän saisi vaimoon tartutettua tuon teidän ominaisuuden, sillä vaimoa en kuitenkaan ole vaihtamassa.

Minullako hyvät katselian ominaisuudet, tuo on kyllä paras kunniamaininta mitä milloinkaan olen saanut.

Kai tässä on nyt aika mennä nukkumaan ja haaveilemaan.

Teidän kirjoitukset tulen varmaan muistamaan lopunikää.
Kyllä ne niin hyvänmielen toi.

Voiko noin täydellistä naista olla olemassakaan?

Ja miestä! Mutta enhän minä mikään täydellisyys ole, enkä koskaan ollutkaan. Olen vain muotoani muuttava nainen.

Tehän olette enemmän, kun osasin edes haaveilla.

Kiitos kunnioituksesta! Sinä samoin. Haaveetkin muuttavat muotoaan. Samoin kuin nainen ja mies eläessään.

Mitenkähän saisi vaimoon tartutettua tuon teidän ominaisuuden, sillä vaimoa en kuitenkaan ole vaihtamassa.

Hienoa! Sittenhän vaimoltasi ei paljoa puutu. Ehkä hänellä olisi ominaisuuksia myös minulle täydennettäväksi. Mitenkähän ne saisi tarttumaan?

Kai tässä on nyt aika mennä nukkumaan ja haaveilemaan.

Siis hyvää yötä ja kauniita unia - ehkä fantasioitakin.

Teidän kirjoitukset tulen varmaan muistamaan lopunikää.
Kyllä ne niin hyvänmielen toi.

Samoin.

Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan näin hyvinnukutun yön jälkeen.

Tyytyväisyyskö sen sitten teki, kun hyvin nukutti.

Kyllä fantasiakin mielessä kävi.
Tuon kun saisin nähdä, eli naisen tekevän lihasliikkein itselleen orgasmin, ja minä pelkästä katselunilosta joutuisin orgasmin valtaan.
Jotenkin se tuntuu, että noinkin voisi käydä.

Vai johtuneeko siitä kun olen niin herkässätilassa.
Vaimo ollut 3 viikkoa mökillä lomalla ja minä yksin kotona haaveilemassa.
No juhannuksena me sitten nähdään.
Toivottavasti myös alapään liikkeitä on näkyvillä.

Nyt tiedän kuitenkin sen, että haaveeni liikkeiden näkemisestä voi jonainpäivänä toteutua.

On vaimossa paljon hyviäpuolia, kuten luotettavuus.
Niin ja se on niin vahva, että siitä olisi muillekin jakaa.

Sen pienen näyttäytymisen arkuuden kun saisi lieventymään.
Mutta on se pieni häveliäisyyskin ihan paikallaan.
Eli se kultainen keskitie olisi se paras vaihtoehto.

Joskus jotkin pienet asiat saavat miehen tuntemaan kuinka täydellinen nainen voikaan olla.
Kun se naisellisuus ja viehkeys tulee esille, niin johan siitä mies hullaantuu.

Kai niitä pieniä puutteitakin voi olla.
On ainakin mistä haaveilla.

Huomenta vaan näin hyvinnukutun yön jälkeen.

Tyytyväisyyskö sen sitten teki, kun hyvin nukutti.

Herätty on ja tyytyväisenä töihin lähdetty, kun yö hyvin nukuttu.

Fantasiatkin käväisi mielessä, kuhan niitä vain voisi tehdä miehen katsellessa ihan ogasmiin asti. Voisihan se orkku olla yhteinenkin.

Voin olla hieman herkässä tilassa kun edellisestä saannista on aikaa...Toivon siten, että miehisiä alapään liikkeitä on näkyvissä joskus.

No juhannuksena me sitten nähdään.
Toivottavasti myös alapään liikkeitä on näkyvillä.

Toivottavasti. Enäähän ei ole montaa päivää. Haaveillen voi jo valmistautua tulevaan.

Nyt tiedän kuitenkin sen, että haaveeni liikkeiden näkemisestä voi jonainpäivänä toteutua.

Kiitos tiedosta tännekin, että liikkeitä voisi jonainpäivänä tehdä ja nähdä, eikä vain haaveilla.

On vaimossa paljon hyviäpuolia, kuten luotettavuus.
Niin ja se on niin vahva, että siitä olisi muillekin jakaa.

Luotettavuus on hieno ominaisuus. Myös mieheni on sellainen ikiluotettava. Itseltänikin sitä löytyy aina piinaksi asti, vaikka eihän niin kuuluisi ajatella. Joskus voi asiat olla näinkin.

Sen pienen näyttäytymisen arkuuden kun saisi lieventymään. Mutta on se pieni häveliäisyyskin ihan paikallaan.
Eli se kultainen keskitie olisi se paras vaihtoehto.

Voi kun saisi sen edes pienesti näyttäytymään, vaikka hienoinen häveliäisyyskin on ihan paikallaan. Kultainen keskikoko on varmasti ihan hyvä vaihtoehto.

Joskus ihan pienetkin asiat saavat naisen tuntemaan, kuinka upea mies voikaan olla. Kun se miehekkyys ja karisma tulee esille, niin johan siinä naisella pyörii muukin kuin sukat jalassa.

Kyllä niitä pieniä puutteitakin voi olla, niin voi haaveilla siitä paremmasta.

Viimeksi muokattu:
Minulla kapea uuma ja lantiokin vetreä ikään nähdän. Liikettä löytyy tarvittaessa alapäästä rintoihin ja väleihin D/E-kuppia myöten. Mutta kun ei ole sitä vastapuolta, mikä liikkuisi tai liikuttaisi. Ihan joudun haaveilemaan, että voisin niillä tietoisesti hullaannuttaa ja nauttia liikkeistä miehen kanssa. Olen tietoinen, että miehet niitä kaipaa, jos vain hänenlaisensa olisi?

Olen vanhemman mutta siron ellin kanssa ollut, osaa kyllä lantiolla puristaa ja liikuttaa että meinaa tulla vaikka pitää vain sisällä. Kyllä siinä nuorikin kiihottu kunnon käsittelyssä. Nuorten neitojen kannattas harjotella eikä vain jalat levällään maata.

Viimeksi muokattu:
Ja h-hetki senkun lähenee.

Päivä enää työtä ja sieltä suorintatietä vaimon luo.
Matkaa on vaan reilut 300 kilometriä.

Olo on kuin ensitreffeille lähtisi.
Paljon toiveita ja haaveita mielessä.
Halaus ja suukottelu varmaan toteutuu.
Saunan lämpöäkin on tiedossa.
Ja kyllähän siellä aina jotakin vilahtelee.
Pitänee niistä ainakin ottaa kaikki ilo irti.

Mutta miten sitten sänkykamarissa käy on vielä arvoitus.
Kyllähän käsi varmaan saa hyviä ja mielenkiintoisia kokemuksia.
Silmien laita on se kynnyskysymys, saavatko ne sitä kaipaamaansa naiskauneutta maistella.
Kyllä rintoja uskoisin saada katsella siinä silittelyn ohella.
Mutta sitten on se yksi kohde, joka ainaista erimielisyyttä aiheuttaa.
Niiden terälehtien avautumisen kun haluaisin nähdä.

Voi kuinka olisi kaunista katseltavaa, kun häpykumpu kohoutuu, selkä köyristyy, ja jalat avautuvat pikkuhiljaa.
Aivan kun nainen puhkeaisi täyteen kukkaloistoonsa.
Siinä sitten voisi terälehdellä vähän vilkutella, tai iskeä silmää.
Pieni vilaus häpykielen päätä kruunaisi kaiken.

Näin pelkkä ajatuskin saa hyvänolon tunteen silmiini.
Ja mikä onnenpäivä olisikaan nähdä tuo, ja huumaantua näkemästään.

Kerron sitten Juhannuksen jälkeen tuliko haaveista totta.

Toivottavasti kaikki te muutkin saatte kokea haaveenne.

Ja oikein hyvää Juhannusta kaikille

Viimeksi kun tunsin alapäässäni liikehdintää, menin lääkäriin. Lääkäri totesi minulla olevan satiaisia. Sain lääkkeen ja liikehdintä lakkasi.

Viimeksi muokattu:

Yhdyntäliikkeitä en varsinaisesti ajanut takaa.

Kuten muutkin kehon kiemurtelut.

kohtaan! Juttele hänen kanssaan asiasta, kerro mitä haluat! Sinulla on itselläsi kaikki
valta vaikuttaa asiaan niin että saat tahtomaasi seksiä. Tiedä vaikka se vastapuoli ajattelis sinusta samalla tavalla et panee nopeasti ja poistuu paikalta eipä siinä sit ehdi olla kuin
puupökkelö alla.
ÄLÄKÄ täällä höpise ventovieraiden kanssa!

Viimeksi muokattu:
Kerron sitten Juhannuksen jälkeen tuliko haaveista totta.

Toivottavasti kaikki te muutkin saatte kokea haaveenne.

Voin kuvitella, että haaveesi ylittyivät Juhannuksena!

Voin puolestani todeta - vaikka kävinkin jo tuolla toisella ”kanavalla” tämän tokaisemassa, että mies tarjosi minulle tulppaaniaan viimeksi juhannuksena. Mutta kyllä se niin harmittaa, kun ei eloa löytynyt, kuten ei kuuna aikoina muutenkaan. Parannustakaan ei näy nousun suhteen. Se on todettu!

Minun on siis hoidettava järkiparkaani haaveillen. Odotan malttamattomana sitä räjähdystä, kun saan purkaa himoni täydessä mitassaan sykkivään uneilmieni kaluun, minkä imeä vuoroin suuhun ja sisään nauttimaan vastavuoroisista toisiaan hellivistä alapään lihasten liikkeistä vetojen ja työntöjen rytmissä. Himo sykkii, on kova ja kostea, joten jatkan uusien siementen etsimistä, vaikka siinä helvetillinen urakka onkin. Uskon, että lopputuloskin on sen suuntainen, joten jaksan jatkaa etsimistä.

Sinulle menestystä haasteissasi!

Viimeksi muokattu:
Aurinkoista iltaa vaan täältä jostakin.

No osittain haave toteutui.

Valitettavasti ne vastapuolen liikkeet jäivät toteutumatta.
No kai se sitten riittää kun mies liikkuu ahkerasti.
Osahäiriönä oli tietysti mökille tulleen yllätysvieraat.

Ei auta muu kuin jatkaa haaveilua siitä pullistelevasta häpykielestä.
Tai mistä minä tiedän pullisteleeko se, vai onko se vaan minun kuvitelmaa.

Kyllä sitä jalkojen avautumistakin olisi kiva seurata.
Ja voishan sieltä jokin pieni supisteleva liikahduskin näkyä.

Tai sitten tyydyn siihen sormella rapsutteluun.

Iltaurinkoa täältä myös!

No osittain haave toteutui.

No, uuteen haasteeseen pääseminen on aina kuitenkin saavutus, mistä saa iloita. Vaikka ihan "kainosti" rapsuttaen jatkossakin..:)

Vastapuolen liikkeistä ajattelin samoin minäkin. Sen tärkeyttä kun ei voi olla liikaa korostamatta.

Mutta liukkaistahan on otettavaa aina ilo irti näin kesälläkin. Ja tietysti hyvällä omalla tunnolla omasta kullasta kiinni pitäen...!:)

Omat viimeaikaiset fantasiani, siis parempia valovuosia odotellessa, ovat sijoittuneet ulkosalle vehreään luontoon. Yleensä fantasioin illasta, kun jälkikasvu nukkumassa ja oma mies parvekkeella lukemassa kirjaa. Saan sitten rauhassa keskittyä nautinnon luomiseen ja liikehdintään.

Näistä ulkoilmafantasioista ei sen enempää, mutta hyvin orgasmitasolla pyörittää ja värisyttää ihan perusfantasiakin, missä masturboidessani sängyllä, kuvittelen miehen istuvan tuolissa seinän vierustalla ja katselevan. Hänellä on tietysti oma kalu kädessään, mitä saan katsella. Ehkä välillä vinkkaamme toisille, mitä tehdä ja käymme avittamassa toisia. Kyllä siinä pikkuhiljaa terälehdetkin vastustamattomasti aukeavat ja orgasmi tulee......:):) Tästä voisi tietty tehdä perusteellisemmankin kuvauksen loppuhuipennusta myöten, mutta enpä nyt halluu tällä errää, vaikka tietty voisinkin tehdä. Tapahtumat ja tuntemukset todellisuudessa ovat kuitenkin niitä tärkeimpiä.

Viimeksi muokattu:
Kiitokset kannustuksista.

Kyllähän se rapsuttelu ihan kivaa on, ja siinä samalla ajatella mitä kaikkea kaunista sieltä nähdä voisi.
Muodonmuutosta siellä naispuolen elimessäkin tapahtuu, ainakin sormessa tuntuu sellaiselta.

Valitettavasti se rapsutteluluvan saanti on vähentynyt.
Nyt pitää minun tyytyä siihen, että edes pitää kättä paikallaan siinä vakosen päällä ja yksi sormi pikkuisen siinä huulosten välissä.
On tuokin tyhjää parempaa, kun samalla käyttää aivoja ja fantasioi niistä vastustamattoman ihanista supistelevista liikkeistä.
Mutta onko vanhuus iskenyt minuunkin, sillä viimekerralla nukahdin sormeni jäädessä sinne edelläkuvattuun paikkaan.
Heräsin ja ihmettelin mitä olenkaan tekemässä.

Kyllähän tuo toisen näkeminen ja toiselle näyttäytyminen on aina kiehtonut mieltäni.
Mutta kun se ei vastapuolta kiehdo, niin fantasiaksi kai se sitten jää.
Etenkin sitä olen ihmetellyt, ettei se peniksen nousun näkeminen kiinnosta yhtään naissukupuolta.

Miten on tuollaisen näkemisestä kiinnostuneen naisen kohdalla, jos se penis ei nousekaan, niin tuoko se velton näkeminen yhtään lohtua?
Ja voiko sen kanssa yhtään leikitellä?

Voittehan te välillä hiukan kertoilla niistä ihanista loppuhuipentumistapahtumista, kun sillätuulella satutte olemaan.
Niistä kun mies oppii kaikenlaista, tai ainakin saa hyvänmielen.

Tsemppikiitokset myös!

Valitettavasti se rapsutteluluvan saanti on vähentynyt..

Kyllä se lupa sieltä varmasti taasen tulee omalla ajallaan. Useimmiten se on naisen luontainen tapa varmistaa, että miehen kiinnostus ja intensiteetti pysyy yllä. Nainen voi ajatella, että jos on "liikaa tyrkyllä"; liian helppo saalis, niin voi olla, että joutuu sitä sitten kohta ihan oikeasti olemaan.

Etenkin sitä olen ihmetellyt, ettei se peniksen nousun näkeminen kiinnosta yhtään naissukupuolta.

No, Woep hyssykät sentään mitä Sie ajattelet!:):) Kyllä se vaimoasi varmasti kiinnostaa, jos vain siis itse haluaa, kuten muitakin asioita. Vaimoltasi hoksaaminen onnistuu varmasti, kun vain kääntää ajatuksen sopivalla hetkellä näin päin. Kyllä se kiinnostus vaimoltasi sieltä ajallaan tulee, ihan takuuna...odottellen vain...:)

Miten on tuollaisen näkemisestä kiinnostuneen naisen kohdalla, jos se penis ei nousekaan, niin tuoko se velton näkeminen yhtään lohtua?
Ja voiko sen kanssa yhtään leikitellä?

Periaatteessa näin voisi olla, mutta tässä `Case:ssa´ ei. Siinä on niin monta seikkaa ja ulottuvuutta, mitkä asiaan vaikuttaa. Vaikeaa on.

Voittehan te välillä hiukan kertoilla niistä ihanista loppuhuipentumistapahtumista, kun sillätuulella satutte olemaan.
Niistä kun mies oppii kaikenlaista, tai ainakin saa hyvänmielen.

Asia ei kohdallani ihan näin ihanan johdonmukainen ole ja paljon vakavampi, kuin mitä voin tässä kertoa. Sen kerron, että mieheni on suostunut lähtemään pyynnöstäni kanssani terapiaan, kun elämäntilanne tällaista prosessointia nyt tarvitsee. Oma kriittinen piste on ylitetty. Yksin en tästä selviä. Mies sanoi tulevansa terapiaan "vain" yhdeksi tai kahdeksi kerraksi...sen takia, että minä jaksaisin vielä vuoden tässä kärvistellä... Muuta merkitystä hän ei tähän käyntiin näe, vaikka haluaa yhdessä kanssani olla. Mutta suruissaankaan hän ei näytä oleva, ei tosin iloissaankaan. Käyntien jälkeen sitten tiedän, mitä vaikutuksia tuleman pitää. Mutta omalta osaltani johtopäätökset ovat selvät. Ilman ammattiapua en vaikeasta umpikujasta voi selvitä. Ja tarkoitushan olisi, että tästäkin prosessista voisi oppia. Paremmin se luonnistuu, kun siitä hallittu kokemus jää.

Mutta kuitenkin kiva, että teiltä suureksi ilokseni kainoista kaunosieluisuutta löytyy. Uskon, että tositoimissa kohdallanne ei tästä voi niinkään puhua. Siis todellisuudessa teiltä joustavuutta ja eroottista käsitteiden säätelykykyä näyttäisi löytyvän. So, let´s happenig!

Viimeksi muokattu:
Hei taas.

Niin ei naisen varmasti pidäkään olla liian antelias ja suostuvainen.

Itsekin olen sitä välillä miettinyt, jos vaimo jokakerralla suostuisi pyyntöihini, niin minä varmaan kyllästyisin pyytämään melko nopeasti.
Kaikki olisi liian helppoa, kun ei tarvitsisi viettää sitä odotusaikaa.

Välillä tuntuu itsestäkin, että turhasta valittelen, sillä on monilla asiat vieläkin huonommin.
Mutta silti haluan haaveilla näkeväni joskus sykkeet.

On hän joskus tuosta erektiosta sanonut, ettei halua katsella sitä, kun se on niin uhkaavan näköinen.

Se vähän ihmetytti mistä se vuoden kärvistelyaika tulee.
Ihan kun jokin muutos sen jälkeen tapahtuisi.
En mitenkään painosta kertomaan.

Toivottavasti rakkautta riittää miehenne kanssa.
Toivottavasti terapia tuo uusia ajatuksia ja toimintoja teille molemmille.

Heissan.

Välillä tuntuu itsestäkin, että turhasta valittelen, sillä on monilla asiat vieläkin huonommin. Mutta silti haluan haaveilla näkeväni joskus sykkeet.

Juu. En minkäkään valittelisi, jos vain suksi luistaisi, mutta kun ei luista, niin ei luista. Mukavasti kolottavat sykkeet minäkin haluaisin mieheltä nähdä, mutta sitten joskus...

Jos Sinä aiot sykkeitä nähdä, niin sepä vasta temppujen temppu olisikin, jos nimittäin ihan perille asti aiot katsoa...:)

On hän joskus tuosta erektiosta sanonut, ettei halua katsella sitä, kun se on niin uhkaavan näköinen.

Aikamoinen "vehje" Sinulla sitten on. Mokomakin mies!

Se vähän ihmetytti mistä se vuoden kärvistelyaika tulee.
Ihan kun jokin muutos sen jälkeen tapahtuisi..

Ihmetellä saan sitä itsekin, etteikö muka muuta virkaa tuolla vuodella, kun saada eroasiat kuntoon. Ja onhan nekin tarvittaessa järjestettävä. Saapi nähdä miten supliikkimiehelle käy, kun tosi on edessä.

Toivottavasti rakkautta riittää miehenne kanssa.
Toivottavasti terapia tuo uusia ajatuksia ja toimintoja teille molemmille.

Niin, naimisiin olen kyllä olen mennyt aivan aidosta rakkaudesta mieheen. Siitä ei ole kyse. Matkan varrella on vain tullut niin yllättäviä asioita, mistä ei nyt voi selvitä ilman tehokkaampaa käsittelyä. Olen elämässäni tottunut selviämään asioistani, mutta tämä on nyt todella umpisolmujen solmu, mitä en yksin pysty setvimään. Minun terveys menee takuulla, jos mitään en (emme) tee - siitä olen huomannut huolestuttavia merkkejä viimeaikoina. Ei täälläkään pitäisi roikkua keskustelemassa, ellei ihan elämäntapa ole... Mies on kyllä elämässään hyvin pärjännyt muutoin, että jos ottaa tämänkin sitten vakavasti, niin uskoisin että ottaa onkeensa jotenkin. Mutta jos terapia-apu ei sitouta, eikä muutosta tule, niin ero on selvempääkin selvä. Ihan itseni ja lapsen terveyden ja kasvun tähden.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä