alapään patti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kysyin vihdoin lääkäriltä kun pelotti että mikä minulla on tuolla alapäässä semmoinen patti? On kuulemma rasvapatti joka täytyy leikata jos kasvaa isommaksi tai rupeaa haittaamaan. Nyt on tällähetkellä n. ison pähkinän kokoinen mutta ei vaivaa.

Onko kellään ollut vastaavaa? ja millainen on patin poisto?
Ja tämä patti on siis tuolla sisällä eikä ulkopuolella.

Yhdeltä tutulta just,muutama päivä sitten leikattiin,kun ärtyi niin pahaksi,että särki ja ei meinannut päästä kävelemään.Oli kuulemma ollut jo kananmunankokoinen ja märkää täynnä.
Nukutuksessa leikattiin aamulla ja iltapäivällä jo pääsi pois sairaalasta,saattajan kanssa.

Olin tossa äsken suihkussa ja huomasin pienen patin kun pesin alapäätäni.
En ole harrastanut seksiä, josta olisin voinut saada kondyloomaa tms. kahteen vuoteen (paitsi yhden neitsyen kanssa puolisen vuotta sitten).
Siis,onkohan mulla vaan talorauhanen eli siis finni,vai jotain vakavaa ?
patin pää ei ole valkoinen ainakaan toistaiseksi, on vain punainen kokonaan, se ei ole häpyhuulien sisäpuolella vaan siinä reunalla,mutta mielummin ulkopuolella kuin sisöpuolella.

Serkku kertoi hällä olleen tuollaisen patin. Patti oli suurentunut ja ollut väliin iso geelimäinen paukama, mutta sitten pienentynyt taas takaisin pienemmäksi ei geelimäiseksi.

Lääkäri oli sanonut että patti tulee siitä, että liukastuserite jota sukupuoliyhteydessä tarvitaan, erittyy lähellä olevista rauhasista ja voi kasaantua jopa kananmunan kokoiseksi kivuliaaksi patiksi, jolloin niitä joudutaan tyhjentämään.

Serkku säikähti kovasti, mutta patti hävisi itsestään. Ei tarvittu tyhjennyksiä. Lääkäri oli sanonut tuollaisten pattien yleensä uusivan.

Yhteistyössä