alapäästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
kertokaa nyt mulle onko tää aivan normaalia...
mä synnytin viikko sitten alakautta ja tehtiin myös välilihan leikkaus.
no nyt muutamana päivänä oon hoksannut että mun klitoris ei oikein enää sillai tunne kiihotusta, vaan siellä on sellainen outo paine melkein koko ajan, ja se on hiukan arka kun sitä koskee tai sen läheltä. lisäksi se niikuin jäykistelee itsestään tavallaan niinkuin vetäis suonta.. ja se tuntuu tosi inhottavalle. ´kpjtuuko tää siitä synnytyksestä vieläkin vai mikähän nyt on vikana?

Sulla on vielä paikat niin hellinä ja turpeina, että vielä on liian aikaista sanoa yhtään mitään. Vähän ennen jälkitarkastusta kannattaa kokeilla seksihommia, että voi lääkärille raportoida jos niissä on jotain ongelmia.

Mutta odota nyt kuitenkin kuukausi ennen kuin asiaa tarkemmin mietit.

Joo, ei sitä tosiaan vielä ole paikat niin kuin ennen! Viikon jälkeen paikat on tosiaan vielä niin turvoksissakin, et se muuttuu siitä kyllä. Minulla ei kyllä vielä seksi tai kiihottuminen tullut edes mieleen viikon jälkeen synnytyksestä..

oottele nyt ainaki kuukausi ennen ku alat mistään huolissasi olla. ja kivut on varmasti ihan normaaleja- supistelee ja vihloo. itsellä kipuilee vielä reilu kuukausi synnytyksen jälkeen.