Verikokeet näyttää kaikki normaalia, kilpirauhasarvo (jompikumpi, en muista kumpi) kuulemma pikkuisen ehkä alakanttiin, viitearvojen sisällä silti.
Sydänkäyrä normaali.
Raskas hengittää, päätä särkee, sydän 'muljahtelee' useasti.
Päässä vika?
Lääkäriaika vasta 2 viikon kuluttua ja silti kaikki hokee että on huolestuttavasti koholla, jotain tarttis tehdä.
Mutta seuraile nyt.... mittaile kotona. No jos mä olen sängyssä pötkölläni aamulla ja mittaan ennen kuin nousen ylös niin saan ihan ok lukemat. Muulloin en.
Ja mä olen rutinoitunut mittaaja, en hötkyile siitä enkä panikoi.
Tuu ensiapuun jo tuntuu siltä. Niin miltä? Kamala olo on koko ajan.
Eikä mulla ole yhtään enempää stressiä mitä muulloinkaan eikä tämä piru vie laske sillä että kaikki vaan hokee että älä stressaa/sen siitä saa kun koko ajan stressaa jne. !|O
Sydänkäyrä normaali.
Raskas hengittää, päätä särkee, sydän 'muljahtelee' useasti.
Päässä vika?
Lääkäriaika vasta 2 viikon kuluttua ja silti kaikki hokee että on huolestuttavasti koholla, jotain tarttis tehdä.
Mutta seuraile nyt.... mittaile kotona. No jos mä olen sängyssä pötkölläni aamulla ja mittaan ennen kuin nousen ylös niin saan ihan ok lukemat. Muulloin en.
Ja mä olen rutinoitunut mittaaja, en hötkyile siitä enkä panikoi.
Tuu ensiapuun jo tuntuu siltä. Niin miltä? Kamala olo on koko ajan.
Eikä mulla ole yhtään enempää stressiä mitä muulloinkaan eikä tämä piru vie laske sillä että kaikki vaan hokee että älä stressaa/sen siitä saa kun koko ajan stressaa jne. !|O