Alastomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaa on

Vieras
Miehen kanssa ollaan totuttu nukkumaan alasti, kun ollaan vuosikaudet asuttu kahdestaan. Nyt meillä on pieni vauva, ja mietityttää, miten toimia tuon alastomuuden suhteen. Koska menee "oudoksi", että vanhemmat nukkuu ilman yöpaitaa? Varsinkin, jos vauva toisinaan on samassa sängyssä. Kokemuksia?

Imetys aikoina on ollut pakko pitää liivejä, muuten olis ollut sänky märkänä.. Mut muuten lasten tulo ei ole saanut mua pukemaan vaatteita yöksi, edelleenkään..

Alkuperäinen kirjoittaja no...:
...kyllä pitää olla tosissaan vaikeeta jos tuollasesta huolehtii. Mitä pahaa tai outoa alastomuudessa on?

No eihän siinä mitään pahaa olekaan, mutta kun tuntuu että nyky-yhteiskunnassa näistä asioista tehdään "pahoja". Alkaa yleistyä se jenkkien alastomuuskauhu. Kaikki on suunnilleen insestiä, jos paljasta pintaa näkyy vanhempien ja lasten kesken.

Meillä nukutaan alasti sekä oleillaan myös aika paljon vähissä vaatteissa kotosalla, myös saunassa käydään mieluiten alasti, vaikka olis joku yhteinen mökkisaunontakin kyseessä. Lapsemme on 8-vuotias ja täysin tottunut asiaan. On myös vauvana nukkunut kanssamme perhepedissä.

Poika 6v ja äiti nakuilee sängyssä edelleen. Siis nukkuu nakuna :P
Ennen nukkumaanmenoa yleensä pyjama päällä ja aamulla ku herään niin käväisen suihkussa ja paan samantien vaatteet päälle. Viikonloppuna tai lomalla jos laiskottaa, niin sitte aamulla taas pyjama päälle.

Poika nukkuu omassa sängyssä, omassa huoneessa. Joskus harvoin tulee herättelemään.

Ihan samalla tavalla on nukuttu ilman vaatteita lasten syntymänkin jälkeen,ei se lapsista ole yhtään hassua kun ovat siihen tottuneet.Enkä ole keskellä yötä vetänyt vermettä päälle kun olen käynyt lohduttamassa.

Kyllä meillä ainakin edelleen nukutaan alasti, vaikka talossa vauvoja onkin. Itselläni tietysti imetysliivit, mutta muuten. Olen ajatellut, että kunhan imetys loppuu, niin sitten taas kokonudena. :) Ehkä sitten, kun lapset ovat vanhempia, täytyy harkita vähintään aamutakkia sängyn vieressä. Silloin kun miehen murkkuikäiset lapset on meillä, niin ei hypitä makuuhuoneen ulkopuolella nakuna, koska se olisi heille kiusallista.

Mä oon alkanut pitää pikkareita jalas lasten syntymän jälkeen; muksut kun kömpii aamuyöllä kainaloon nukkumaan, niin en halua niiden varpaita kuitenkaan jalkoväliin. Muuten voin kyllä oleskella kotona ihan vaan alushoususillani lastenkin aikana - siinä ei oo mun mielestä mitään ihmeellistä B)

no me nukutaan alasti, ja aina on perhepeti ollut käytäössä, vielä nytkin kun kuopus on 6 vuotias, ei siinä minusta mijtään ihmeellistä ole, vaikka poitsu saman peiton alle yöllä kömpiikin. sit kun ikää tulee enemmän sanotaanko että yli kahdeksan vuotta, ei ne enää samaan sänkyyn tule, ja alasti nukkuminen voi jatkua, en mä edes pystyis nukkumaan vaatteet päällä. on ollut kauheeta kidutusta, jos on ollut sairaalassa, ja siellähän ei voi alasti nukkua

Nakuna pitää tietenkin muistaa lasten uteliaisuus; kävipä miehelleni esikoisensa ollessa pieni, että hän heräsi siihen, kun pikkuinen oli tökkimässä aamuseisokkia, kun se oli niin erikoista nähtävää...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon alkanut pitää pikkareita jalas lasten syntymän jälkeen; muksut kun kömpii aamuyöllä kainaloon nukkumaan, niin en halua niiden varpaita kuitenkaan jalkoväliin. Muuten voin kyllä oleskella kotona ihan vaan alushoususillani lastenkin aikana - siinä ei oo mun mielestä mitään ihmeellistä B)

Mulla on kans pikkarit ja yleensä myös t-paita jos nukun muksun kaa samas sängys

Alkuperäinen kirjoittaja :
Nakuna pitää tietenkin muistaa lasten uteliaisuus; kävipä miehelleni esikoisensa ollessa pieni, että hän heräsi siihen, kun pikkuinen oli tökkimässä aamuseisokkia, kun se oli niin erikoista nähtävää...

:laugh: Mä kerran röhnötin saunassa jalat levällään, kun poika sitten tuli sinne kaveriksi. Jatkoin vain makoilua ja poika alkoi uteliaana varovaisesti kurkkia jalkoväliin sekunnin kerrallaan. Vihdoin rohkaistui ja kattoi hetken pidempään; silloin vääntyi naama inhon irvistykseen ja alkaoi työntää mun koukussa olevia jalkoja yhteen hokien "Mamma yök" Oli siinä mammalla naurussa pitelemistä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja :

:laugh: Mä kerran röhnötin saunassa jalat levällään, kun poika sitten tuli sinne kaveriksi. Jatkoin vain makoilua ja poika alkoi uteliaana varovaisesti kurkkia jalkoväliin sekunnin kerrallaan. Vihdoin rohkaistui ja kattoi hetken pidempään; silloin vääntyi naama inhon irvistykseen ja alkaoi työntää mun koukussa olevia jalkoja yhteen hokien "Mamma yök" Oli siinä mammalla naurussa pitelemistä :xmas:

Tuli tästä mieleen kun meidän poika oli vajaa 2vee, ja taisin hillua suihkun jälkeen alasti kämpässä niin katteli vähän aikaa, alkoi nauraa kihertää, osotti mun alapäähän ja totesi että "HIIRI!" Kyllä vähän nauratti :D

Yhteistyössä