Alaston piilokamera. Ihmettelen syvästi...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
meinaan sitä, että minkä ihmeen takia tollasissa piilokamera jutuissa jos joku hemaiseva lady tulee nakuna/vähissä vaatteissa jonkun pariskunnan eteen, ne naispuoleiset pariskunnan puoliskot lähes poikkeuksetta alkaa pieksemään niitä miehiään? Eilen kattelin tota naku piilokameraa ekaa kertaa, ja yhdessä tapauksessa se muija vaan nauro kippurassa, muut peitteli ukkojensa silmiä tai veteli ympäri korvia. Kummallista...

Minä ihmettelen kans tuota mäiskimistä...kattoohan se nainenkin siinä niin miks miehen pitäis kääntää pää heti pois. Ja sitäpaitsi minusta miehessä olis jotakin vikaa jos ei paljaat tissit kiinnosta!

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
mun mielestä toi ohjelma on ihan paska,pelkästään miehille katottavaa,naisille ei mitään :/

No joo, ohjelma sinänsä ei mitenkään tehnyt vaikutusta. Yritti siinä eilenkin joku ukkeli pullistella, mut aika surkeella menestyksellä.

Toinen juttu, mikä on pistänyt silmään, on se kuinka naisten on pakko aina kokeilla jos miehen haaroväli pullottaa tosi paljon. :D
Yksikään mies ei ole kokeillut hemaisevan naisen rintavarustusta, mutta naiset aika rohkeasti kokeilevat miehen etumusta.
Hauska ohjelma. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Minä ihmettelen kans tuota mäiskimistä...kattoohan se nainenkin siinä niin miks miehen pitäis kääntää pää heti pois. Ja sitäpaitsi minusta miehessä olis jotakin vikaa jos ei paljaat tissit kiinnosta!

Niin ja ihanku se ois sen äijän vika et tissit tupsahtaa yhtäkkiä naaman eteen.

suomessa ei oo yhtään piilokameraa! tylsää!! ja ei tulis varmaan kysymykseenkään vastaavaa ohjelmaa tehä suomessa? no mut hauskaa ajan vietettä, ihan ukon kaa katotaan ja naureskellaan :D

Mua vähän hämää se, että siinä joskus kun katsoin, oli joku äijä joka nosteli naisten hameenhelmoja tai kouri persettä. Naisilla meni herneet nenään, mutta kun selvisi että se oli piilokamera niin ne vaan nauroivat :o

Kyllä mua sellanen tuntemattoman äijän kouriminen olisi ottanut päähän, vaikka kuinka olisi kamerat kuvaamassa. Ehkä vielä enemmän niin :D

Ne hutkii niitä ukkoja koska niiltä ukoilta meinaa silmät pudota päästä.
Eniten mä ihmettelen sitä että kun on niitä juttuja missä naiset on pukuhuoneessa vaihtamassa vaatteita ja niitä kuvataan salaa :o . Se ei naurattais mua tippaakaan vaikka olis piilokamera, siinä alkaisin minäkin hutkia turpiin ! Saako niin edes kuvata ? Venäjällä ehkä mutta entä Suomessa ?

Mun mielest on ihan kiva ohjelma, mut ihmettelen sitä et miks naiset peittää ukkojensa silmät??? Onko tosiaan kaikilla naisilla niin huono itsetunto että kun toinen nainen tulee näyttelemään itseään niin pitää peittää miehen silmät, ettei se nää, että sillä toisella naisella on kauniimpi kroppa kuin omalla naisella. Harvalla on niin kaunis vartalo mitä esim. sillä joka siinä ohjelmassa piti pari päivää sitten katustriptiisiä ja jos sellanen tulis itseään esittelemään, niin ilohan sitä olis ihailla :)

Se oli parhain, kun naiset meni muka lääkärille ja lääkäri käski ottaa paidan pois. Sit kun ne riisuuntui ja kääntyi lääkäriin päin, niin lääkäri olikin siinä ihan kieli pitkällä. No, naiset heti sitten peitteli käsillä tissejään, et mitäs tää nyt onkaan. Sen jälkeen lääkäri sanoi, et sä oot piilokamerassa, niin akat otti kädet tissien päältä pois ja oikein keimaili siinä ja nauroi :D

Eli säikähtivät näyttää tissinsä sille leikkilääkärille, mutta kun kuulivatkin olevansa kamerassa koko kansa katseltavana niin alkoivatkin esittelemään rintojaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja JEE:
Se oli parhain, kun naiset meni muka lääkärille ja lääkäri käski ottaa paidan pois. Sit kun ne riisuuntui ja kääntyi lääkäriin päin, niin lääkäri olikin siinä ihan kieli pitkällä. No, naiset heti sitten peitteli käsillä tissejään, et mitäs tää nyt onkaan. Sen jälkeen lääkäri sanoi, et sä oot piilokamerassa, niin akat otti kädet tissien päältä pois ja oikein keimaili siinä ja nauroi :D

Eli säikähtivät näyttää tissinsä sille leikkilääkärille, mutta kun kuulivatkin olevansa kamerassa koko kansa katseltavana niin alkoivatkin esittelemään rintojaan :)

Ei jummarra näitä venäläisiä . Mitenhän Suomalaiset käyttäytyis ?

Yhteistyössä