3
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No mutta eihän kukaan nyt sellaista tekisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja j:eiko oikeesti
Tumpputeija, RaneRinnakas? Mikä hemmetti on alastonsuomi? Nyt multa on jääny joku sivistävä juttu välistä.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Kurja paikka. Olen sinne joskus muutaman kuvani laittanut. Kommentteja ja katselukertoja tulee aina sitä enemmän mitä lähempää ja selkeämmin kuvissa näkyy pillu. Kunhan tulen vanhaksi ja rikkaaksi, palkkaan jonkin arabiterrorijärjestön räjäyttämään alastonsuomen käyttämät serverit tietoineen taivaan tuuliin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Kurja paikka. Olen sinne joskus muutaman kuvani laittanut. Kommentteja ja katselukertoja tulee aina sitä enemmän mitä lähempää ja selkeämmin kuvissa näkyy pillu. Kunhan tulen vanhaksi ja rikkaaksi, palkkaan jonkin arabiterrorijärjestön räjäyttämään alastonsuomen käyttämät serverit tietoineen taivaan tuuliin.![]()
Ja minkähän takia? Jos sua ei kiinnosta niin anna olla, oudosti risoo...
Reikä, reikä, reikä! Kuvan arvo tai vastaavasti huonous mitataan tuolla sivustolla enimmäkseen sillä kuinka selkeästi ja tarkasti kuvassa näkyy pillu. Lähikuvat tavarasta on selvästi suositumpia kuin vaikkapa kokovartalokuvat tai jotenkin taiteelliset kuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Kurja paikka. Olen sinne joskus muutaman kuvani laittanut. Kommentteja ja katselukertoja tulee aina sitä enemmän mitä lähempää ja selkeämmin kuvissa näkyy pillu. Kunhan tulen vanhaksi ja rikkaaksi, palkkaan jonkin arabiterrorijärjestön räjäyttämään alastonsuomen käyttämät serverit tietoineen taivaan tuuliin.![]()
Ja minkähän takia? Jos sua ei kiinnosta niin anna olla, oudosti risoo...
Reikä, reikä, reikä! Kuvan arvo tai vastaavasti huonous mitataan tuolla sivustolla enimmäkseen sillä kuinka selkeästi ja tarkasti kuvassa näkyy pillu. Lähikuvat tavarasta on selvästi suositumpia kuin vaikkapa kokovartalokuvat tai jotenkin taiteelliset kuvat.
Hyvänen aika ei kai![]()
ottaen huomioon mikä sivusto tuo on niin voisi jopa kuvitella että vetää just pervoja tavaran tuijottajia jotka tumputtaa sitä selatessaan
Sulla on väärä sivusto jos taiteellinen intressi on sulla pääpointti kuvien laittamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Sellainen sivusto missä miehet käy pettämässä naisiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa sun tekstissäsi tulee esiin se pikku ero miehillä ja naisillauseimmille miehille oikeesti riittää vaan se toosan kuva
![]()
Mä taidan haluta eheytyä lepakoksi! Mitenköhän se tapahtuisi?![]()