Alati vierailevan kummisedän "salaisuus"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatukset sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajatukset sekaisin

Vieras
Ajattelin, että meitä on onnistanut kummisedän valinnassa, kun kummi käy tosi ahkeraan kylässä ja leikkii paljon kummilapsensa kanssa. Ihan on ollut ilo katsella kun 4-kymppinen mies intaantuu leikkimään 3-vuotiaan nassikan kanssa. Perheemme kolme muutakin lasta ottaa osaa innokkaasti leikkiin...
Kummisetä on mieheni paras kaveri ja sellainen puolivallaton poikamies, joka nyt taas seurustelee vakavammin. Käynyt useasti ystävättärensä kanssa meillä illastamassa jne.
Toissailtana kummisetä kyyditti minut ja lapseni pallokentältä kotiin ja pyysi jäädä vaihtamaan pari sanaa. Olin kuin puulla päähän lyöty, kun sain kuulla olevani "hänen ainoa sydämenvaltiatar jo ensi näkemästä asti"....kuittasin tilanteen naurulla, vaikka olinkin hyvin hämmästynyt. Nyt jälkikäteen tietysti tajuan/kuvittelen ne kaikki hipaisut ja leikkihalit yms. rutistukset muuksi, kuin vain kaveruudeksi. Aviomieheni kanssa meillä on avoin suhde ja jotenkin vihjasin tästä asiasta. Niin mieheni tokaisi vain tyynesti, että hän on tiennyt sen aina....
Nyt mä mietin jo itsekin, että mitä mä tänne tätä vuodatan. Tilanteessa ei sinänsä ole mitään ongelmaa ja kaikki on hallinnassa. Mutta jotenkin mä alan vaan pelätä itseäni, että rohkaisenko miestä jotenkin tahtomattani tai enkö enää osaa olla luotevasti. Olisi jättänyt sanomatta!

no eihän asiassa sitten oo mitään hätää jos sinä rakastat miestäs ja se rakastaa sua ja kaikki osapuolet on tietosia siitä että tämä kummisetä nyt sattuu tykkään susta!
sitten asiasta tulee ongelma jos alat ihan tosissasi odottaan joka hipasua ja alat flirttaileen sille enemmän kuin tähän asti on ollu tapana...

tiän kyllä mitä tarkotit tolla ettet olisi halunnu tietääkkään...aluksi voi olla outoo olla tyypin kans tekemisissä mutta ajan päälle kun vaan yrität olla normaalisti niin se hiipuu ihan kuin aiemmat "rakkaussuhteet" yms

Yhteistyössä