Alavatsa kipeäksi pissamisen jälkeen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mistä voi johtua? Alavatsa tulee siis kipeäksi juurikin pissaamisen jälkeen! Pissatessa ei tunnu kirvelyä, kipua tai muuta. Kipu tulee joku minuutti pissaamisen jälkeen. Googlelääkäri ei osannut yhtään auttaa..
Muutenkaan ei ole mitään kutinaa, kirvelyä tai mitään vaivaa joka viittaisi esim. virtatietuledukseen tai hiivaan (ja mulla on ollut molemmat joten tiedän miltä ne tuntuu) Hieman enemmän on valkovuotoa, mutta se nyt on normaalia loppuraskaudessa (nyt menossa 38+3)

Mulla sama vika ollut viikkoja jo. Rv 20 ja risat. Tutkimukset tehty ja syytä ei löydetty. Nyt koetan vaan pitää rakon niin ettei pääse kovin täydeksi, muuten alkaa sattumaan. Mulla sattuu jo pissatessa alavatsaan jos rakko on ihan täys. Jos joku tietää syyn niin muakin kiinnostaisi.

[QUOTE="vieras";29072994]Niin voi olla.. Ihmetyttää vaan, kun kipu tulee juurikin pissaamisen JÄLKEEN. Neuvolan soittoaikakin jo mennyt, niin ei voi soitella sinne.. Kipu on välillä todella kovaa ja yölläkin tuli itku kovan kivun takia.[/QUOTE]

No jos on itkut jo tullu, ni soita synnärille!