alavatsakipuilua/raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anneli

Vieras

siis onko tää enää normaalia. mulla toinen raskaus menossa, ja 12viikkoa olis lasissa. nyt muutaman varmaan parisen viikon ajan sattunut topsi ilkeästi alavatsaan ja tänään vielä enemmän. tulee niinku tosi kipeää, mutta ei kestä kauaa, sellasen sekunnin kipu. onko tällanen ihan tavallista alkuraskaudessa?
np ultra olis keskiviikkona, et kaippa silloin ainaskin tietää onko mitään vikana, mutta koittakaas nyt vähän hjelpata

Mulla oli tosi kovia kipuja alavatsassa, lyhytkestoisia sellaisia, etenkin ekassa raskaudessa. Ihan kun puukolla iskettäisiin, tms.
Jotain kohdun kasvukipuja ne kaiketi oli. Vaarattomia mutta inhottavia. Toivottavasti sullakaan ei ole kyse mistään vakavasta :)

Mulla oli niin kovaa, nopeaa, viiltävää alavatsakipua juuri noilla viikoilla, että lopulta en pystynyt kunnolla kävelemään. Menin lääkäriin ja hän paikallisti kivun kohdunkannattimien venymiseksi. Hän näytti sormella kohdan, jossa kannattimet menee ja siitä kun painoi niin oikein tunsi miten kireä "jänne" sisälläni vihloi.

Yhteistyössä