Ale löytöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matilda06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiiä onko enempää kuin -30% mut toi alennus Jonathanin haalarista jonka ovh taitaa olla 80e ni ei maksa haalari 100e.
Mä ku ostin väärän kokosen Tickettin ni varmaan menee ens talvenaki, ehheh. Olisin ottanu Jonathanin mut ne on niin ruman värisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mamab:
En tiiä onko enempää kuin -30% mut toi alennus Jonathanin haalarista jonka ovh taitaa olla 80e ni ei maksa haalari 100e.
Mä ku ostin väärän kokosen Tickettin ni varmaan menee ens talvenaki, ehheh. Olisin ottanu Jonathanin mut ne on niin ruman värisiä.

Lisäys:
Tämä siis vieraalle joka kyseli talvivaatteiden alennuksesta :D

Pojalle ostin paitoja 5-7 euroa kpl, Lindexiltä ja H&M:stä. Yhden kaksiosaisen toppa-asun ostin myös, ensi talveksi, se oli -30% Prismassa.

Miehelle löytyi 9 eurolla sammarit H&M:stä.

Minulle ja tytölle ei vielä mitään.

Juoksin tänään prisman, cittarin, seppälän, henkkamaukan, lindexin ja pari pikkuliikettä (lastenvaate) etsien alennettuja toppavaatteita.. Pah! |O
Huomenna menen urheiluliikkeet ja ostan sitten kunnollisen takin + housut, makso mitä makso, en jaksa enää etsiä.

Muutamia sukkia ja pikkareita tarttui mukaan muksuille, pari yöpukua ja itselle käsilaukku, jota olen himoinnut jo useamman kuukauden.

-Juu ja jo aaton-aattona ostin pinon alesuklaita sekä joulusiidereitä -50%, loistolöydöt! :xmas:

No mun mielestä myös, kamalia kaikki joissa pääväri ruskea tai muta :X. Yhen Reimatecin löysin mut seki oli aika huonon näkönen. Toi Ticketin sininen oli musta tarpeeksi nätti kun oli pakko joku saada mut tosiaan, alennuksen jälkeen hinta oli 108e mut mua ei haitannu ku piti ostaa jo ennen alennuksia mut en kerenny.
Siinäs odottelet sitte :D

Yhteistyössä