Alemyynnit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiniSaarelanSiskopuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mikäs siinä niin nauratti? Mä tykkään pääsääntösesti ostaa netistä mutta joskus on kiva kaupas hypistellä vaatteita. Ja kaupasta voi löytyä jotain mitä netissä ei oo.

niin ja aattele että toiset vielä kattoo ne nettikaupatkin joulun jälkeen. Samat kamat oli tarjouksessa ennen joulua ja joulun jälkeen vielä kelpaavat samaan hintaan alessa ihmisille matkaan.

Itse en tykkää ostaa vaatteita tai kenkiä netistä,haluan tietää miten istuu/miltä tuntuu eikä verkkokaupassa voi sitä tehdä. Ja vaihto/palautus on aina uus rumba eli ylimäärästä työtä..

Työskentelen Stockalla ja sielläkin suuri osa ihmisistä ja asiakkaista on +70 vuotiaita mummeleita, kaikki muut on siirtyneet nettipuodin asiakkaiksi. Vain mummot vaivautuvat enää paikanpäälle, vähän niinku pankkikonttoreissa, nekin on olemassa vain satavuotiaita kalkkiksia varten jotka ei osaa käyttää nykytekniikkaa.

Vapaasti saa naurattaa. On vaan kiva kaivella ihan käsin tankoja, rekkejä, hyllyjä, pyyhkäistä otsalta hikeä. Hieman tönäistä naapurimaan asukkia ja hymyillä anteeksi. Pitäähän ihmisiä katsella ja tavaran saa heti käteensä eikä postista sitten joskus. Sen aletavaran.

Hyi joo, en menis lähimaillekaan rättikauppoja. Mutta kyllä mua pikkasen naurattaa nekin jotka luuraavat silmät tihrussa aleja näyttöruudulta...eikö mikään riitä????:O

Yhteistyössä