V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tuskin mihinkään ostan vaatteita silloin kun niitä tarvitsen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tuskin mihinkään ostan vaatteita silloin kun niitä tarvitsen
Eihän ale koske vain vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:mä lähden tuonne jumboon katselee,et tarttuuko mitään matkaan. siel oli jo joissain liikkeissä alkanut ennen joulua alet.
mitään ei varsinaisesti tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:mä lähden tuonne jumboon katselee,et tarttuuko mitään matkaan. siel oli jo joissain liikkeissä alkanut ennen joulua alet.
Onko Jumbossa kauppaa nimeltä Olsson tai tai vastaava?En oo pitkään aikaan poikennut siellä ja Itäkeskuksessa siihen törmäsin
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alet alkaa ja dorkat juoksee taas kauppakeskuksissa kun päättömät kanat..
Mä en ainakaan aio suunnata mihinkään, korkeintaan kahville.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:mä lähden tuonne jumboon katselee,et tarttuuko mitään matkaan. siel oli jo joissain liikkeissä alkanut ennen joulua alet.
Onko Jumbossa kauppaa nimeltä Olsson tai tai vastaava?En oo pitkään aikaan poikennut siellä ja Itäkeskuksessa siihen törmäsin
Onhan siellä. Clas Olsson!
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:mä lähden tuonne jumboon katselee,et tarttuuko mitään matkaan. siel oli jo joissain liikkeissä alkanut ennen joulua alet.