Älkää äänestäkö Vihreitä Helsingissä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen aina äänestänyt Vihreitä ja niin tulen tekemään jatkossakin. Kokoomusta en ikimaailmassa. Niin ja en ole enää todellakaan mikään "nuori"..
Asutko Helsingissä? Toivottavasti et. Oikeasti, jos Vihreät on suurin ryhmä, toivottavasti muut ryhmät älyävät syödä lupauksensa tukea suurimman ryhmän ehdokasta pormestariksi ja äänestävät jonkun muun siihen virkaan.

Mä aion äänestää vihreitä ja raahaan mun lapsista 2 äänestämään kanssa. Jo pelkästään sen takia kun noita on vihreitä vastaan. Mä en tiedä vielä ketä niistä mut naista mä äänestän aina.

Ei tulisi mieleenkään äänestää vihreitä tai vasemmistoa, jotka yrittävät parhaansa mukaan tuhota lasteni tulevaisuuden ennen niin turvallisessa kotimaassa.

SDP ja RKP ovat samassa linjassa. Kaikki nuo 4 puoluetta esimerkiksi allekirjoittivat tuon vaatimukseen siitä, että myös kaikki kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet saisivat oleskeluluvan ja täyden ylläpidon.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Asutko Helsingissä? Toivottavasti et. Oikeasti, jos Vihreät on suurin ryhmä, toivottavasti muut ryhmät älyävät syödä lupauksensa tukea suurimman ryhmän ehdokasta pormestariksi ja äänestävät jonkun muun siihen virkaan.

En kyllä ihan usko tuota, joten meidän kaikkien pitää tehdä kaikkemme että Vihreät missään nimessä ei ole suurin ryhmä. Koska jos on, niin Helsinki on tuhottu.

Todellakin äänestäisin, jos vielä asuisin Helsingissä, mutta nyt äänestän uudella kotipaikkakunnallani.

Ei minulle tulisi mieleenkään ohjata muita äänestämään tai olemaan äänestämättä täysin vieraan ihmisen "ohjeistuksesta".

Yritä hyväksyä se, että meillä vallitsee demokratia. Kiitos.

Aivan, siksi käynkin vuosikymmeneen äänestämässä EI-vihreää. Näin jottei vihreitä vahingossakaan ole liikaa valtuustossa.

Todellakin äänestäisin, jos vielä asuisin Helsingissä, mutta nyt äänestän uudella kotipaikkakunnallani.

Ei minulle tulisi mieleenkään ohjata muita äänestämään tai olemaan äänestämättä täysin vieraan ihmisen "ohjeistuksesta".

Yritä hyväksyä se, että meillä vallitsee demokratia. Kiitos.
Viherfasisteilla ei ole mitään tekemistä demokratian kanssa.

En kyllä ihan usko tuota, joten meidän kaikkien pitää tehdä kaikkemme että Vihreät missään nimessä ei ole suurin ryhmä. Koska jos on, niin Helsinki on tuhottu.
No voi hyvinkin olla, ettei aiemmin sovitusta livetä, joten silloin toivottavasti Kokoomus on suurin ryhmä. Vaikka Kokoomus tukeekin vain yksityisautoilun kehittämistä, niin silti heidän ehdokkaans pormestariksi on huomattavasti parempi.

Yhteistyössä