Alkaa ärsyttää toi mies kohta niin et räjähdän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chorizo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chorizo

Jäsen
02.07.2012
453
0
16
Meillä on muutto kolmatta päivää käynnissä ja mulla keittää niin kovin yli nyt.
Koko homma on ensinnäkin hoidettu todella surkeasti, miehellä kun ei tunnu organisointikykyä olevan lainkaan. Ja minä kun oon ollu kiinni tossa lapsessa (vajaa 2v) 95% ajasta, niin en oo tosiaan pystyny ihan täysillä kaikkea tekemään.
Täällä siis täydellinen kaaos, osa tavarasta vielä tuomatta, pesukoneet ym. asentamatta, ja minä aivan totaalisen poikki. Niin mitä tekee mies? LÄHTEE TREENEIHIN. Mä oon niin vihanen et voisin lyödä sitä...ja kovaa :mad:

Ehkä miehelläkin vähän keittää ja tarvitsee taukoa. Jos sinä olet teistä parempi organisoimaan niin laita asiat tärkeysjärjestyksessä vaikka ihan paperille jotta mies voi tehdä ne.

Suo hänelle hetken hengähdystauko ja hengähdä itsekin, rauhoitu..muutto on tosi stressaavaa ilman että julistat sotatilan, kaikki järjestyy vaikka nyt ei siltä tuntuiskaan, hitaasti mutta varmasti.

No johan...

Tuntuu että kukaan ei oikein osaa organisoida. Lapsi hoitoon, vaikka sitten maksetulle, ja vanhemmat keskittyvät päivän vain ja ainoastaan muuttoon, siten kaikki tarvittava olisi jo paikallaan ja loput sitten ajan kanssa. Pesukone nyt ekana tarvi olla kiinni, ilman sitä pärjää varmasti pari päivää.

Kellä äidillä oikeasti 95% ajasta parivuotiaan tenavan huolehtimiseen? Isovanhempia, muita sukulaisia ja tuttuja voi käyttää hyväkseen lapsenlikan ominaisuudessa(mä niin kyllä arvaan jo vastauksen tähän viimeiseen kommenttiin)

Ku me viimeks muutettiin niin mun piti saada auto käyttöön yks torstai-ilta. No en saanukkaa ku kyseinen ihminen ei viä jaksanu tulla tälle paikkakunnalle sinä päivänä. Matka ei ollu pitkä muuttaa, mutta se suoraan sanottuna vituttaa ku pitää muuttaa muovipusseilla tavaraa PYÖRÄLLÄ. :mad: :stick: No onneks sitte loppuillasta sain exältä hetkeksi auton lainaan niin sain enemmän kerralla vietyä tavaraa.

No johan...

Tuntuu että kukaan ei oikein osaa organisoida. Lapsi hoitoon, vaikka sitten maksetulle, ja vanhemmat keskittyvät päivän vain ja ainoastaan muuttoon, siten kaikki tarvittava olisi jo paikallaan ja loput sitten ajan kanssa. Pesukone nyt ekana tarvi olla kiinni, ilman sitä pärjää varmasti pari päivää.

Mies oli katsos "järjestänyt" jo kaiken. Lapsenvahdin, muuttoapua jne. Paitsi että lapsenvahtia ei tullutkaan ja muuttoapukin vasta illaks. Sit tuotiin kaikki tarpeeton ekassa kuormassa ja sain odotella sänkyjä jne. klo23 asti. Kun ei järki sano yhtään missä järjestyksessä mitäkin tuodaan.
Me on oltu täällä jo kolmatta päivää, alkaa tiskiäkin olemaan mukavasti. Periaatteesta en ala käsin tiskaamaan, tiskatkoon mies sit vaikka treeniensä jälkeen.

Muutot ovat ärsyttäviä...
Meillä on muksut muuttoviikonlopun hoidossa AINA.

Olen miestäni parempi organisoija ja olen aloittanut hiljalleen tavaroiden kasaamisen laatikoihin jo paria viikkoa ennen muuttamista. Samalla heitän turhaa tavaraa roskikseen, hyväntekeväisyyteen ja lahjoitan tutuille.

Itse asiassa olen pakannut yksinäni kaikki tavaramme kaikissa muutoissamme. Mies tekee homman liian hitaasti. Lisäksi haluan kirjoittaa muuttolaatikkoihin niiden sisällön + varmistaa sen, että lasitavara jne. säilyy ehjänä perille asti.

Rauhoituhan nyt sinäkin. Vaikka ymmärrän kyllä kiukkusi. Muutto kun on hemmetin hyvää treeniä ainakin keholle.
Ja parisuhteelle :hug:

Mies oli katsos "järjestänyt" jo kaiken. Lapsenvahdin, muuttoapua jne. Paitsi että lapsenvahtia ei tullutkaan ja muuttoapukin vasta illaks. Sit tuotiin kaikki tarpeeton ekassa kuormassa ja sain odotella sänkyjä jne. klo23 asti. Kun ei järki sano yhtään missä järjestyksessä mitäkin tuodaan.
Me on oltu täällä jo kolmatta päivää, alkaa tiskiäkin olemaan mukavasti. Periaatteesta en ala käsin tiskaamaan, tiskatkoon mies sit vaikka treeniensä jälkeen.

Nyt ei lohduta, mutta jatkossa hoida ja organisoi sinä kaikki muutot.
Muuttofirmakin voisi olla kova sana...

• Tykkää
Reactions: chorizo

Yhteistyössä