Alkaa kyllä tympimään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskaa

Vieras
Mä en ymmärrä minkä takia mulle ei voi ihmiset sanoa SUORAAN että mikä mussa on vialla tai jos ei seura kiinnosta? Ikinä ei minnekään pyydetä, ja aina jos soitan että voinko tulla seuraan jos "kaverit" on jossain vaikka kahvilla, niin ne on muka "just lähdössä" tms... Kyllä voi kyrpiä!!! Ja oon monet kerrat sanonut että mulle voi kyllä suoraan kertoa jos mun seuraa ei haluta, eikä kierrellä... mutta vastaus on aina jotain: "totta kai me tykätään sun seurasta eikä sussa mitään vikaa oo, mutta sattu nyt vaan olemaan näin.." tms....
Mutta asia ei kyllä enää vaikuta olevan niin.
En ees muista millon viimeks joku kaveri ois soittanut mulle ja pyytänyt jonnekin.

Mä en tajua.
Ja jos oon jotenkin huono ihminen niin en ymmärrä miksei sitä voi ilmottaa mulle. Mahdotonta mun on muuttua kun en tiiä missä on vika.

jaa a, voi olla. oonkin miettinyt miten vois tutustua uusiin ihmisiin kun ei tästä näytä mitään tulevan.. ja oon pieneltä paikkakunnalta täältä pohjanmaalta eikä täällä paljoa uusia naamoja näy... Huvittais välillä muuttaa muualle mutta toisaalta ei...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaa a, voi olla. oonkin miettinyt miten vois tutustua uusiin ihmisiin kun ei tästä näytä mitään tulevan.. ja oon pieneltä paikkakunnalta täältä pohjanmaalta eikä täällä paljoa uusia naamoja näy... Huvittais välillä muuttaa muualle mutta toisaalta ei...

Mä asun Vaasassa joten ei oo mikään pienimmistä pienin paikka, mutta täällä on kyllä ihmiset hiton sisäänpäinkääntyneitä ja just semmosia ettei voi mitään sanoa suoraan! Tuun muualta Suomesta ja nyt kun oon täällä muutaman vuoden asunut niin tuntuu olevan tuon kyräily ihan pohjalaisten perusominaisuus...

Ei sussa välttämättä mitään vikaa olekaan. Ihmisillä vaan tuppaa se kaveripiiri muuttumaan ja saamaan uusia muotoja vuosien varrella. Joidenkin kanssa ollaan tiiviimmin ja jotkut jäävät matkan varrelle.

yks kaveri tosin on, mutta muuten kuulostaa samalta. en tosin pukeudu viimeiseen muotiin enkä meikkaa ja mua kiinnostaa politiikka, kirjallisuus ja historia. En kyllä juttele näistä jos toinen osapuoli ei ole kiinnostunut. ehkä olen sitten vähän outo, mutta autan kaveria aina hädässä ja kelpaan kuuntelijaksi. muuten olen aika unohdettu.

Mulla on ollut asiat samalla tavalla jo ihan pienestä pitäen. Oli muka tiivis kaveriporukka mutta kummasti minä olin se, jota ei pyydetty mukaan retkille, festareille, baariin... muistan kun olin milleniumin yksin, kun en ollutkaan tervetullut eräisiin kotibileisiin ja kaikki meni sitten sinne.

Myöhemmin olen jäänyt pois häistä, ulkomaanmatkoilta... kun kerran kysyin tästä oli vastaus: "no me ajateltiin ettei sua kiinnosta!". Just joo, ei kiinnosta mikään ei.

Eipä ole ystäviä nytkään, en itse asiassa edes yritä. Olkoon :(

no mun miehen mielipide on se, että hän ei halua mua kaveriporukkansa mukaan koska kuulemma suutun hänelle niin helposti... selitti näin että nyt raskaana ollessani mun huumorintaju on vähän kadonnut (koska en jaksa kuunnella mitään läskiksi haukkumista yms vittuilua koko ajan josta tietenkin suutun, ja mies aina välillä oikeen tahallansa ärsyttää mua).
Kaverit taas ovat kuulemma sitä mieltä ettei ole mitään vikaa.

Ja saakeli taas mä vaan pillitän yksin kotona kun on niin tylsää ja yksinäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mun miehen mielipide on se, että hän ei halua mua kaveriporukkansa mukaan koska kuulemma suutun hänelle niin helposti... selitti näin että nyt raskaana ollessani mun huumorintaju on vähän kadonnut (koska en jaksa kuunnella mitään läskiksi haukkumista yms vittuilua koko ajan josta tietenkin suutun, ja mies aina välillä oikeen tahallansa ärsyttää mua).
Kaverit taas ovat kuulemma sitä mieltä ettei ole mitään vikaa.

Ja saakeli taas mä vaan pillitän yksin kotona kun on niin tylsää ja yksinäistä.

Hali. Niin itken välillä minäkin tätä. Miestä käy kaverit katsomassa mutta mulla ei edes puhelin soi viikkoihin :(

Tämä nyt ei sua lohduta, mutta mulla on kaveripiiri muuttunut kummankin raskauden kohdalla. Vanhoja kavereita jäänyt, joitain vanhoja kavereita taas tullut uudestaan läheisemmiksi ja lisäksi ihan uusia kavereita. Onko sun kaverisi raskaana myös? Tai kukaan heistä? Odotatko ensimmäistä lastasi? On aika tavallista, että jos ei enää ole bileseuraksi, niin ei paljon kyselläkään mukaan. Edes kahville.

...ja jatkan vielä...

Mua pelottaa että mun nääkin vähän kaverit kaikkoaa kunhan hommataan lapsi... Nimittäin ne muutamat kaverit joita mulla täällä on ovat lapsettomia ja luulen että kunhan lapsi tulee niin eivät pyydä mua mihinkään senkään vertaa, tai siis itellä ei oo mitään mihin pyytää niitä mukaan kun sit ei enää tuu käytyä baareissa jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tämä nyt ei sua lohduta, mutta mulla on kaveripiiri muuttunut kummankin raskauden kohdalla. Vanhoja kavereita jäänyt, joitain vanhoja kavereita taas tullut uudestaan läheisemmiksi ja lisäksi ihan uusia kavereita. Onko sun kaverisi raskaana myös? Tai kukaan heistä? Odotatko ensimmäistä lastasi? On aika tavallista, että jos ei enää ole bileseuraksi, niin ei paljon kyselläkään mukaan. Edes kahville.

No, musta tuntuu et aika samanlaista oli kyllä ennen raskauttakin... tosin ehkä nyt ne viimesetkin puhelut on jäänyt pois. :(
Ja kukaan kavereista ei oikeastaan ole raskaana. Lapsia on muutamalla.

Yhteistyössä