V
varokaa
Vieras
ÄLKÄÄ LIITTYKÖ FB:SSÄ ÄSKETTÄIN PERUSTETTUUN RYHMÄÄN "BECOMING A FATHER OR MOTHER WAS THE GREATEST GIFT OF MY LIFE". SE ON PEDOFIILIEN RYHMÄ, JONKA... TARKOITUKSENA ON PÄÄSTÄ KÄSIKSI VALOKUVIISI.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perkele:Mitäköhä helvettiä, tääl käy aikuset ihmiset. Tuskin pedofiilejä aikuset kiinnostaa?
PS. Pedofiileilla on periaattees oikeus kattoo kenen tahansa kuvia, siis jos vaan _katsoo_ niitä. Aina aatellaa että pedofiilit raiskaa jokasen vastaantulevan alle 10 -vuotiaan. Mut näin ei oo, pedofiilit saattaa aatella niitä lapsosia iha vaan päänsä sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja viesar:Hoax eli huijaus tuo varoitusviesti on. Täältä lukekaa: http://www.hoax-slayer.com/facebook-father-and-mother-group-hoax.shtml
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja viesar:Hoax eli huijaus tuo varoitusviesti on. Täältä lukekaa: http://www.hoax-slayer.com/facebook-father-and-mother-group-hoax.shtml
Niin ja tämä on sitten todenperäinen linkkihoh hoh
itse tuntisin itseni ennemmin dorkaksi jos liittyisin tälläiseen ja kuvani levitettäisiin johonkin pedojuttuun.Alkuperäinen kirjoittaja viesar:Tarinan opetus on tämä: jos saat järkyttävän tuntuisen varoitusviestin keneltä tahansa, niin googlaa ensin viestin otsikko ennen kuin levität sitä eteenpäin. Säästyt monelta häpeältä, kun kaverisi eivät vastaa: "Ootsä ihan dorka, tuohan on vanha huijaus..."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ne kuvat voi salata aika hyvin.ei minun kaikki kaveritkaan näe mun kuviani.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse tuntisin itseni ennemmin dorkaksi jos liittyisin tälläiseen ja kuvani levitettäisiin johonkin pedojuttuun.Alkuperäinen kirjoittaja viesar:Tarinan opetus on tämä: jos saat järkyttävän tuntuisen varoitusviestin keneltä tahansa, niin googlaa ensin viestin otsikko ennen kuin levität sitä eteenpäin. Säästyt monelta häpeältä, kun kaverisi eivät vastaa: "Ootsä ihan dorka, tuohan on vanha huijaus..."
Eipä tästä mitään haittaa ollut kenellekään.
Oot tymälle tiedoksi :niin olenkin![]()