Alkaa meneen hermot tähän tukkoiseen nuhaoloon jo....viikkokausia jatkunut,kertokaas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
onko muilla tällaista pitkittynyttä nuhaa?

muuta vaivaa ei ole.Sais tulla kunnon kuume joka veis nää pöpöt pois tai jotain :snotty:

Ärsyttää herätä jokaikinen aamu tukkoiseen nenään ja niiskuttaa sitten loppupäivä,joskus yölläkin herää tukkoisuuteen.

Ja tätä on jatkunut jo parisen kk kait yhteenä |O

Mulla on tällänen on/off tukkosuus. Ärsyttävää, kun luulee että nyt meni ohi, niin sitten tuleekin takasin. Lisäksi päälle pukkas sellasen kuivan yskän, joka on ärsyttävämpi kuin limayskä, kun kokoajan kurkkua kutittaa, mutta yskiminen ei auta. Yskänlääkekään ei ole tehonnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Mulla on tällänen on/off tukkosuus. Ärsyttävää, kun luulee että nyt meni ohi, niin sitten tuleekin takasin. Lisäksi päälle pukkas sellasen kuivan yskän, joka on ärsyttävämpi kuin limayskä, kun kokoajan kurkkua kutittaa, mutta yskiminen ei auta. Yskänlääkekään ei ole tehonnut.

Voi ei sitten,ihan samantapaista täällä.Aivastelua toisinaan ja ihme yskänpuuskia jotka tuli muuten nyt vasta mieleen kun mainitsit :|

Ootko käynyt lekurissa?

Paranemisia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Vai olisiko ihan katupölystä johtuvaa... itsellä sama ja ei saisi noita nenätippojakaan yli 10 päivää käyttää.. :(

Tiekkö mä olen miettinyt kyllä josko tää olis jotain allergiatyyppistä.En oo mitään tippoja käyttänyt..

paranemisia ja parempia oloja sulle kanssa =)

Yhteistyössä