Alkaa olla jo huvittavaa tämä sairastaminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Viikko sitten tulin terveeksi nieluristulehduksesta ja heti pojalle nousi kuume korvatulehduksen kera. Poika oli sitten viikon kipee jolloin minä olin terveenä.. Aamulla alkoikin sitten sattua aika kovasti kurkkuun ja tässä sitä sit ollaan taas kipeenä.. Kuumetta reilu 38 mulla ja poika onneksi terve. Varmaankin viikko taas menee ja tervehdyn, sit taitaakin olla jälleen pojan vuoro tulla kipeeksi :(.

Näin tämä on mennyt 16.2 lähtien, viikon välein kipeenä ollaan vuorotellen. Ja kaikki ollu tulehduksia.. :|

:hug: No ei oo teilläkään helppoo..

Joo mä oon ollu toista viikkoo ny terve, sen yli 3 viikon sairastelun jäljiltä. Ja eilen tytölle nous kuume :headwall: Tänään ollu yli 39 asteessa.. :headwall:

Ihan kiva oli taas aamulla pomolle soittaa.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
:hug: No ei oo teilläkään helppoo..

Joo mä oon ollu toista viikkoo ny terve, sen yli 3 viikon sairastelun jäljiltä. Ja eilen tytölle nous kuume :headwall: Tänään ollu yli 39 asteessa.. :headwall:

Ihan kiva oli taas aamulla pomolle soittaa.. :snotty:

Niin sun tytöllä nousi kuume, noh kohta on varmaankin sun vuoro jos samaa kaavaa mennään :D. Minulla kurkku niin kipee ja ääni melkein lähtenyt, ei kivaa ollenkaan. Paitsi vähän minuu nauratti kun kuumetta mittasin koska en voinut uskoa tätä mahdolliseksi, jos lääkäriin meen niin en tiiä enää monesko kerta olisi :o . Laskuissa jo menny ihan sekasin :o .. Mitäs sun pomo??

Niin sun tytöllä nousi kuume, noh kohta on varmaankin sun vuoro jos samaa kaavaa mennään :D. Minulla kurkku niin kipee ja ääni melkein lähtenyt, ei kivaa ollenkaan. Paitsi vähän minuu nauratti kun kuumetta mittasin koska en voinut uskoa tätä mahdolliseksi, jos lääkäriin meen niin en tiiä enää monesko kerta olisi :o . Laskuissa jo menny ihan sekasin :o .. Mitäs sun pomo??

Tytöllä on kans ääni ihan käheenä, välillä ei kuulu ku pientä pihinää ku yrittää jotai puhua. Ja enköhä mä sit tästä jatka kunhan tyttö tervehtyy, onhan tää jo nähty.. :headwall:

Ei se pomo mitää sen kummempia, on ollu hyvinki ymmärtäväinen. Tuumaa vaan että eihän sitä sairauksille mitään voi :) Mutta ittee vaan nolottaa ku jatkuvasti joutuu sairastelujen takia olee pois :snotty:

Jospa nää sairastelut kohta loppuis, niin teillä ku meilläki :hug:

Muoks. Juu ihan kiva.. just mittasin tytöltä kuumeen, 40.0 astetta.. :o :|

Hyvä että pomosi ymmärtää, kaikki ei kai oikein ymmärrä.. Laitoin mun opelle viestiä tänään ja vähän minuukin nolotti :ashamed: . Kohta varmaan luulee että huijaan sitä, toivottavasti ei.. Noh ei voi mittään, pääasia on nyt että poika on terve ja toivottavasti sielläkin tullaan terveeksi pian! :hug: :flower:

MUOKS- Ohhoh! Jopas on korkeella! :o

Uusimmat

Yhteistyössä