Alkuperäinen kirjoittaja etr:
pienet on murheet, meillä itkettiin 3 kk koliikki-itkua eikä meillä kyllä kukaan ollut hyppäämässä parvekkeelta vaikka oltiin enemmän väsyneitä kuin te. Mies kävi kanssa töissä, vaikka yöllä sai nukkua n. 3-4 tuntia.
Ja mikä sinä olet sanomaan mikä on heille tarpeeksi huono tilanne ja mikä ei?
Sinä kun lähdit tälle kannalle että "meillä itkettiin 3kk koliikki itkua" jne
Niin minä tulen leikkiin mukaan nyt.
Mun tyttöni täyttää joulun jälkeen 11kk.
Nyt viime viikolla ja tämän viikon torstai-pe yöhön asti sain vihdoin ja viimein nukuttua kunnolla yöni.
Mun lapseni sairastaa ja kunnolla, hän on koko ajan korvatulehdus tai keuhkoputkentulehdus kierteessä, flunssaa on koko ajan. Meillä mä olen valvonut yöt KAIKKI yöt likan kanssa. Mieheni tekee 3 vuorotyötä, nytkin 3 päivää putkeen töitä niin että herää klo 04 ja tulee kotiin klo 19.30
Ja minä selviydyn ihan itse, eli mitään apua en mieheltä saa, hän on sen verran väsynyt kun tulee töistä kotiin että nukahtaa heti.
Ja otetaan vielä huomioon että mulla on 2 muutakin lasta täällä
Mä olin eilen NIIN iloinen kun rokotetutkimuksen lääkäri sanoi että likalla on korvat terveet, nielu ei punoita, ei rohise ja keuhkot siis hyvät. No arvaa oliko enää tänään?
Likalla on nyt 39 kuume, hänellä rohisee keuhkot ja nielu punainen eli alkoi taas yövalvominenkin sitten.
Kuule kenties joillakin on pienet murheet, mutta ne jotka eivät ole kokeneet tuollaista kuin minä tai sitä teidän 3kk:n koliikkia niin eiväthän he tiedä pahemmasta
Jokainen ottaa takapakit, ja muut nää hommelit eritavalla. Mieheni ex tekee niin että soittaa meille ja huutaa ja raivoaa meille...
Jos tuo mun tilanne ei sinua vielä vakuuta niin tässäpä lisää infoa:
Esikoinen(täyttää ens viikola 6v) alko oksentelemaan ruokansa vastasyntynestä asti, käytettiin lääkäreissä, tehtiin testejä, syytettiin minua kun mitään ei löytynyt. 10 kk:den jälkeen löyty syy refluksitauti.
Kun tuo diagnoosi tuli, sai lääkityksen. Vuoden täytettyään aloitti korvatulehdus kierteen. Sitä kesti vuoden jonka jälkeen putkitus.
Keskari(täyttää 4 ens kuussa)
Aloitti sairastelun heti flunssalla 7pv ikäisenä, 3kk:den iästä lähtien korvatulehdukset jotka eivät loppuneet putkitukseen joka tehtiin 7kk iässä.
8kk:den iässä alko toistuvat keuhkoputken tulehdukset, ahtaumat,korvatulehduksia tuli lisää ja keuhkokuumettakin ja diagnoosi astmainfektio. Pojalta otettiin 2v kitarisa ja putkitettiin uudestaan nyt täysin terve.
Ja tämä nuorin on oma lukunsa
Joten ainoa syy miten mä voin suhtautua nyt tähän likkaani näinkin hyvin, ja jaksan on juuri se että mikä historia mun muilla lapsillani on ollut. Varmasti ottaisin hyvinkin raskaana tän lapsen sairastelun jollei mulla olisi jo näistä kokemusta
mielenkiinnolla jään odottelemaan vastaustasi