Älkää syyttäkö miehiä kaikesta katselkaa välillä omaa sukupuoltanne. Monien ongelmien syyt johtuvat naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä näin on, kunhan vain välillä ihmettelen kuinka syyttävä sormi on niin helposti suomalaisessa miehessä. Pikkuisen kun ottaa asioista selvää, niin pystyy aika helposti huomaamaan että kaikki ongelmat eivät suinkaan johdu suomalaisesta miehestä.

Mitkä ihmeen "kaikki ongelmat"? :O Sun mielestä kaikista ongelmista syytetään suomalaisia miehiä? Missä sä oikein elät ja millaisia ihmisiä sä oikein tunnet? :laugh:

[QUOTE="vieras";26019696]Mitkä ihmeen "kaikki ongelmat"? :O Sun mielestä kaikista ongelmista syytetään suomalaisia miehiä? Missä sä oikein elät ja millaisia ihmisiä sä oikein tunnet? :laugh:[/QUOTE]

Olen elänyt lapsuuden jossa jokainen nainen syyttää jatkuvasti miehiä milloin mistäkin. Miehen vika on kaikki, suomalainen mies on paska.
Media komppaa tätä samaa sontaa joka tuutista, mies on paska ja varsinkin suomalaista miestä on mollattu niin paljon ja olen kuullut jatkuvasti lapsesta asti kuinka kauhea ja hirveä varsinkin suomalainen mies on.

En vain nyt ole ikinä tajunut mistä tämä mollaaminen johtuu, sillä omassa ystävä kaveripiirissä tai elämässä harvoin kohtaa näitä hirviöitä ja väkivaltaa osaa kumpikin, niin henkistä kuin fyysistä.

Suomalainen mies on kauhea täyspaska jolla ei tee yhtään mitään, niin nämä asenteet ovat totta ja olen törmännyt niihin lapsesta asti. Pitääkö minunkin kantaa jotain sotatraumoista kärsivien esi-isien taakkaa jatkuvasti harteilla. Emmekö voisi mennä jo eteenpäin ?

Olen elänyt lapsuuden jossa jokainen nainen syyttää jatkuvasti miehiä milloin mistäkin. Miehen vika on kaikki, suomalainen mies on paska.
Media komppaa tätä samaa sontaa joka tuutista, mies on paska ja varsinkin suomalaista miestä on mollattu niin paljon ja olen kuullut jatkuvasti lapsesta asti kuinka kauhea ja hirveä varsinkin suomalainen mies on.

En vain nyt ole ikinä tajunut mistä tämä mollaaminen johtuu, sillä omassa ystävä kaveripiirissä tai elämässä harvoin kohtaa näitä hirviöitä ja väkivaltaa osaa kumpikin, niin henkistä kuin fyysistä.

Suomalainen mies on kauhea täyspaska jolla ei tee yhtään mitään, niin nämä asenteet ovat totta ja olen törmännyt niihin lapsesta asti. Pitääkö minunkin kantaa jotain sotatraumoista kärsivien esi-isien taakkaa jatkuvasti harteilla. Emmekö voisi mennä jo eteenpäin ?

Taitaa olla vaan ap:n omia traumoja. Kannattaa mennä juttelemaan jonnekin terapiaan. En ainakaan omassa tuttavapiirissä ole huomannut mitään miesten mollausta, pikemminkin päinvastoin. Toki on muutamia eroja tullut, mutta niissäkään ei ole kuin yhdessä syytetty erityisesti juuri miestä eron syistä.

No ei sitten ihme, että olet katkeroitunut ja tehtailet siksi naisia mollaavia aloituksia tänne, jos olet lapsuutesi sellaisen asenneilmapiirin keskellä elänyt. Moni muu kuitenkaan ei ole. Tuo sinun puhumasi kuulostaa monien korvaan täysin absurdilta. Kannattaisikohan sinun kuitenkin muuttaa asennettasi hieman, tuollainen katkeruus syö ihmistä.

"Tutkimuksen mukaan 93 prosenttia ihmisistä jotka valitsevat työhaastatteluun kutsuttavat hakijat ovat naisia. Kauniita naisia ei siis kutsuta työhaastatteluun, koska työnantajapuolen naiset ovat heille mustasukkaisia ja syrjivät heitä."

Kuinka moni lopulta laittaa kuvansa työpaikkahakemukseen mukaan? Veikkaan, ettei kovin moni. Nimestä nyt ei voi päätellä, onko hakija kaunis vai ei, ikäkään ei kerro kyseistä asiaa.

Yhteistyössä