Alkaa taas kyllästyttää tuo viinanjuonti...

lauantaipussi

Aktiivinen jäsen
29.04.2008
2 565
0
36
Jos menee huonosti niin mies juo viinaa. Asiat alkaa luistaa paremmin niin töissä ku kotona, mies juo vähän vähemmän viinaa. Asiat edelleen menee hyvää tasaista viivaa; raha-asiat ei vaivaa ja vaimoki antaa: mies juo jo taas samaa tahtia ku silloin ku asiat meni huonosti. :headwall: :headwall:
Ei Prkele meinaa kasvaa aikuseks!!!
Vituttaa ku toinen yhteisiä rahoja käyttää oman pään sekottamiseen, ku toiselle ei sallita mitään huvituksia ja katkoa arjesta. Olen pyytäny että lähettäis kahestaan jossaki käymään; ees elokuvissa ja syömässä, siihen totes että saan lähteä hänen kans illalliselle jonka pomo järjestää. Sanoi että minä saan syödä siellä ja hän aikoo kyllä olla aivan lärveissä! Voi jumalauta onkohan tuo nyt ihan tosissaan että mie tuommosta olin vailla??? |O

Kuulostaapa tutulle...
Myöskin näin... Kun on selvä kausi niin mun pitäis olla niin ihanaa ja autuasta herran seurassa koska hän suvaitsee mua selvinpäin katsella... Ei auta vaikka miten selittää,ettei se ole niin yksinkertasta...

Keväällä meillä oli suhteen tutkiskelun paikka ja mies lupasi vähentää baareilua. Kyllähän se aina tsemppaa jonku aikaa, mut sitte taas muutamassa kk:ssa lipsuu siihen että alkaa töistä tulla pienessä sievässä tai lähtee vapaapvänä kännäämään jo (aamu)pvällä. En kato voi enää kieltää lähtemästä ku töistä tuun ku mies on jo kännissä siinä vaiheessa. Nyt on taas töistä tullu humalassa, nukkuu tyttöjen huoneessa...Omasta mielestään ei oo mikään huono ihminen ku kuiten auttelee kotona ym. Nii-in... :|

Alkuperäinen kirjoittaja lapinnoita:
Keväällä meillä oli suhteen tutkiskelun paikka ja mies lupasi vähentää baareilua. Kyllähän se aina tsemppaa jonku aikaa, mut sitte taas muutamassa kk:ssa lipsuu siihen että alkaa töistä tulla pienessä sievässä tai lähtee vapaapvänä kännäämään jo (aamu)pvällä. En kato voi enää kieltää lähtemästä ku töistä tuun ku mies on jo kännissä siinä vaiheessa. Nyt on taas töistä tullu humalassa, nukkuu tyttöjen huoneessa...Omasta mielestään ei oo mikään huono ihminen ku kuiten auttelee kotona ym. Nii-in... :|

voi ku ahistavaa :(
mun mies joi kans ennen paljon, nyt on tehty todellinen muutos elämäntyylissä ku olin jo hommannu kämpän ja kaikki että lähden.. hyvin on menny nyt ainaki jo puoli vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
miten teillä lapset reagoi asiaan? Vai ovatko huomanneet?
Kyllähän lapset on sen nähneet ku isi on sammunu vessaan, ja muutenki sen humalassa nähneet.
Vanhin (6v) puolustaa monesti isäänsä jos satun mäkättään...
:ashamed:

Herätin ukon ku se oli suunnitellu tälle päivälle tekemistä. Nyt se on maannu peiton alla tuossa sohvalla jo tunnin vaikka yritän vihjata että ne hommat on vielä tekemättä mitä se ite oli sanonu tänään pvällä tekevänsä.
Oon niin kyllästyny potkimaan aikusta ihmistä perseelle!!! |O Stana ku on niin vtun laiska että suunnilleen joka asia pitää sanoa erikseen!
Että osaa taas ottaa kaaliin. Miksei tää vois joskus lakata ressaamasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
lapinnoita, lakkaa stressaamasta siinä vaiheessa kun pistät lusikat jakoon!

Tuntuu olevan vähän perheessä kuin perheessä naisen syy jos miehellä on alkoholiongelma... Että en minä muuten mutta kun akka aina naputtaa :kieh:
Ei siinä oikeastaan muuta vikaa oo ku just tuo juopottelu ja saamattomuus. Muuten on ok; nää kyseiset asiat vaan sitte toisinaan rassaa lujasti. Hyvä ihminen se on sisimmältä, mutta ilmeisesti heikko sellanen.
Uskoin jo kesällä että parempaan ollaan menossa, vaan taas alkaa olla tätä viinanlemua turhan usein...
Oon niin paljon elämäni aikana nähny viinanjuontia etten jaksais enää. Ja ku mies ei ymmärrä; vaikka älyä hällä ois kyllä tuon ymmärtämiseen...

:/

Yhteistyössä