?
:((
Vieras
Elikkäs mulla kohta vuoden ikänen tyttö, joka herää edelleen yöllä noin kolme kertaa syömään. Olen kokeillut jos jonkunmoista että pullosta päästäisiin. Nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa nyt. On kokeiltu nukkumista eri huoneissa. Viime yönä laitoin nukkumaan ilman pulloa, makoilin itse sängyllä ja silittelin pinnojen välistä nukahti melko kivuttomasti. Mutta sitten yöllä! Heräsi klo 12 huutamaan, silittelin taas, ei auttanut yhtään mitään. Otin viereen, piristyi. Hän itki ja oli muuten vain valveille kolmeen saakka! Nukahti sitten syliini ja nukkui tunnin ja huuto alkoi taas.
Neuvokaa!!!! Pitääkö mun vaan oottaa että yösyömiset loppuu itsestään? Joulukuussa tulossa uusi vauva, niin olisi kiva että tyttö sitten nukkuisi yöt ettei tarvitse kahden kanssa heräillä.
Olen puhunut unikouluttajankin kanssa ja hän sanoi että kun silittelen lasta niin hänen pitäisi nukahtaa 15 min. Mutta eipä nukahtanut.
Neuvokaa!!!! Pitääkö mun vaan oottaa että yösyömiset loppuu itsestään? Joulukuussa tulossa uusi vauva, niin olisi kiva että tyttö sitten nukkuisi yöt ettei tarvitse kahden kanssa heräillä.
Olen puhunut unikouluttajankin kanssa ja hän sanoi että kun silittelen lasta niin hänen pitäisi nukahtaa 15 min. Mutta eipä nukahtanut.