Alkaako km:ssa ensin vuoto vai kivut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wanna be mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wanna be mama

Vieras
Vähän hassu kysymys, mutta hysteerisenä täällä pelkään km:a. Kaikista nettioireista olen nyt jotenkin lukenut, että ensin alkaa vuoto ja sitten vasta kivut. Mulla on koko päivän ollut sellaista menkkamaista jomotuskipua selässä ja alavatsalla, ap rusehtavaa vuotoa ja nyt kirkastakin. Menossa siis huimat rv 4+2.

Vieläkö uskaltaa toivoa?

mulla alkanu aina suoraan kirkkaalla verellä vuotamaan ja vasta tuntien päästä kivut... Kivut helpottaa heti kun sikiö on tullu ulos (iso veri-klimppi-klöntti)...

Minulla alkoi supistuksilla, seuraavana päivänä vuotoa ja kipuja ei lainkaan...Lopuksi sit lääkkeellinen tyhjennys :'( Minulla supistukset eivät siis ole synnytyksissäkään olleet kivuliaita, eikä nytkään...

Mulla alko molemmat km:t vuodolla, ensin haalean punaista ja myöhemmin muuttui kirkkaammaksi. Sitten alkoi kivut jotka koveni koko ajan, loppuvaiheessa en pystyny kävelemään tai edes seisomaan...mulla meni eka kesken "vasta" viikolla 13. Toinen km, oli vuotoa ja vähän polttelua...selvisin vähän vähemmällä, viikkoja oli 5+

[QUOTE="asdf";23201595]yksilöllistä. Mulla alko eka kivut (kovaa, menkkamaista kipua, sitten kovia viiltoja alavatsalla) ja vuoto vasta seuraavana päivänä.[/QUOTE]

Näin mullakin, tosin kivut tuntuivat enemmän ristiselässä. Lääkärin mukaan ovat oikeastaan avaavia supistuksia. Joten luonnollisempaa kai olisi, että kivut ensin ja sen jälkeen vuoto?

Kiitoksia vastanneille (ja Pahoittelut siitä, että olette km:n joutuneet kokemaan!). Edelleen juilii alavatsaa ja selkää, ei varsinaista vuotoa, mutta vessassa käydessä aina jotain paperiin jää. Täytyy kai vaan odotella...

Mulla keskenmeno alko hirveillä kivuilla. Olin niin, kipee että, oksensin, valuin paskana, tuskan hiki ja naama valkosena konttasin ja itkin kivuista. Vuoto alko aika rajuna heti perään. Menin kuitenkin kouluun ja bussi matka oli tuskaa. Meinasin monta kertaa pyörtyä vaikka istuin, hiki valu pitkin naamaa ja olin todella tuskanen. Opiskelu kaveri anto särkylääkettä luokkahuoneessa. Sitkun lääke alko vaikuttaa, niin heti perään romahdin. Itketti ja pelotti, oliko tullu keskenmeno ja soitin tk:hn. Sain ajan heti ja olin todella saanu keskenmenon, oli isku vasten kasvoja. Itketti aivan helvetisti koko sen illan. Mutta, onneks kaikki vuoti ulos ihan iteksiään.

Plääh, edelleen tätä samaa vaan pohdiskelen. Vuotoa on edelleen, nyt selvästi kirkasta, mutta edelleen niukkaa ja "limaista". Siis luokkaa pyykiessä tulee, ei juuri muuten. Vatsaa juilii, samoin alaselkää.

Jos olisi km, joko vuodon pitäisi alkaa runsaammaksi?

Näkeekö jollain verikokeella tms hcg:n tason?

mulle tuli keskenmeno kun rv oli jo 14..ei ollut kipuja eikä vuotoa,vasta neuvolassa paljastui ettei sikiöllä enää sydän lyönyt. Kivut tulivat vasta synnyttäessä sitä riepua..

Yhteistyössä