Jalkapallon MM 2026 🌍⚽️🏆

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainiin ja kelatkaa olikohan ecuadorissa pelaa jengi sc everton voin toki muistaa kyl liigan nimen. Mut mitä se englannin everton on voittanut koskaan? Tai ainakin biljoon vuotta sitten. Et joku eteläamerikkainen niin hullu et ottaa evertonin nimen onkohan tuo etelä amerikan everton koskaan voittanut mitään vai onko samanlaisia tunareita kuin englannin everton vai onko nimessä joku noituus joka estää pokaalien noston😉? Kummalla on enemmän pokaaleja kaapissa vai huutaako palkintohuone tyhjyyttä? Mut onhan se aika isokin et samat voittaa aina jee. Ainiin puola poikkeus sieelä ollu eri jengei viimevuosina on ollut 5vuoden aikana crako chestowa,lech pohznan nyt voin muistaa väärin mut oliko myös pogon chezhin. Ja sit jonka voittoa josta ilostuin eniten oli jagilianio bialystok se oli hieno voitto. Ainiin mä oon unohtanut tsekkaa tän vuoden mestarin.

Tämän kauden puolan mestaruus meni lech poznanille onnittelut. Ekaa kertaa näin gornic zabrezn noin ylhäällä sarjataulukossa sen ollessa toinen. Jagilenio bialystok oli kolmas. Ja mun mielestä rakow chestostowa on jotenkin hieno nimi myös kuka saa eniten putkeen lausuttua tuon nimen oiken monta kertaa menis putkeen oikein ennekuin tulis virhe. Laitan linkin tuo jengin oikeen nimeen.

Ainiin mun mielestä jakapallon vaakunoita vois tehdä hienommiks. Jos te saisitte suunnitella jalkapallon vaakunan niin käyttäisittekö minkä aikakausien teemoja suunnitelussa vai jotain nykyaikaisempaa? Ite ehkä kallistuisin vanhoihin aikoihin vaakunan suunnitelussa. Vuosisatjoja sitten siis seurajoukkoe vaakunat maajoukkooeet on hyvä pitääkin yksinkertaisina vaakunana ja et tulee lipun värit

Ja tässä klippi mitä on olla ateltico madridin kannattaja. Urheilukanava oli hyvå tuli ilmatteeks paljon fudista. Mut tässä klippi tuomasvirkkunen ja pedro.

Yhteistyössä