Alkais jo synnytys!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääääh

Vieras
La oli torstaina ja nyt toivoo jo, että pääsis tosi toimiin.

PLÄÄÄH!!!

Ja en tajua, miks kukaan ei voi soittaa muuten vaan kuulumisia jonka aikana sitten myös maha tilanne käytäis läpi. Lähetetään vaan viestejä Joko joko ja soitetaan, että no onko alkanu synnytys/onko vauva syntynyt.

Ehkä sitä kuitenkin sitten ilmoittaa kun se ipana syntyy.

ihan samasta ärsyynnyin. luuleeko todella anoppi ettei sille kerrota kun meille syntyy vauva ja toisekseen kuka sitä pystyy ennustamaan.. mm kysyy:"millon se syntyy?" viikko ennen laskettua..

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
sit ku kukaan ei kysele.. tulis paha mieli kun kellään ei kiinnosta.. me ollaam hankaalii me kohta synnyttäjät.. :9

Ei, kun mä en ärsyynny siitä jos soitetaan ja kysytään kuulumisia, sitten siinä samalla vaihdetaan myös vauvakuulumiset. Mutta se, että jankataan joko joko kysymättä mitään muuta on mun mielestä täysin turhaa.

Miks pitää olla joko ääripää että hirveä jankutus tuleeko tai sitten ettei kysytä mitään kun ei haluta häiritä. Haloo.

Mulla on molemmat muksut menneet yliaikaiseksi ja molemmista on aloitettu se kysely jo viikkoja ennen laskettua aikaa :kieh:
Jotenkin vaan niiiiiin typerää kun kysytään että koskas synnytät tai mikset jo ole synnyttämässä...

Yhteistyössä