alkais jo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeeee

Vieras
...menkat, niin pääsis taas tästä raskausoireiden pohdiskelusta. On "muka" kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet taas, alavatsaa nipistelly ja vihlonut nyt neljättä päivää, nenä ollut tukossa viikon (ei muuten flunssainen olo) , alaselkää vihloo...kamala turvotus, nälkä koko ajan, kauhea jano... plaah, kp 25/27-32 menossa nyt. Alkais nyt vaan menkat niin ei tarttis pohtia ja miettiä, hulluksi tässä tulee kun tietää ettei ole tälläKÄÄN kertaa tärpännyt :D

No on! :/ tietenkin toivon että olis tärpännyt mutta toisaalta odotan vaan menkkoja ettei tartte taas hetkeen miettiä että onkohan tärpännyt, eiköhän ole.. huhhuh..

Sama juttu täällä! Joka kuukausi mietin, et varmaan nyt oon raskaana. Suurin osa kuukaudesta menee aina siinä luulossa, et odotan...ja sitten alkaa menkat. Toisaalta mun olis hyvä vielä pudottaa painoa ainaki joku 5kg ennen raskautta. 10 kg oon jo laihduttanu. Olis vaan niin ihana jo odottaa vauvaa taas... Tässä kuussa kyl luulen, et ei oo tärpänny, ku valkkarikaan ei oo lisääntyny yhtään ja kaikki puhuu, et se pitäis lisääntyä tässä vaiheessa. Muita oireita kyllä on ollu.

Yhteistyössä