Alkaisitko suhteeseen miehen kanssa jolla on alle 15cm kalu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heidi"

Vieras
Jos miehellä olis varustus normitasoa, eli vaikka sen 13-14cm ja 4cm paksu niin alkaisitko suhteeseen siitä huolimatta? Vaikuttaisko se sun päätöksen siinä seukkailun alkuvaiheessa?

[QUOTE="jjjj";29579680]Ja akan toosan väljyys testataan niin että tungetaan jalkapallo haaruksiin, jos uppoaa niin ei jatkoon.[/QUOTE]

ja seuraavaksi testataan ilolihasten kunto, pannaan tuuman paksuinen kuula pimppiin ja vedetään sitä jousivaa'alla (saa jännittää!)

alle 100 Newtonin tulos aiheuttaa hylkäyksen

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Ei se varmaan reilua olisi. Olen elänyt niin kauan parisuhteessa oikeasti isovehkeisen miehen kanssa ja vertaisin kuitenkin aina siihen ja olisin luultavasti pettynyt. Enkä ihan varmasti saisi yhdyntäorgasmeja edes.

[QUOTE="hmmm";29580066]Ei se varmaan reilua olisi. Olen elänyt niin kauan parisuhteessa oikeasti isovehkeisen miehen kanssa ja vertaisin kuitenkin aina siihen ja olisin luultavasti pettynyt. Enkä ihan varmasti saisi yhdyntäorgasmeja edes.[/QUOTE]

G-piste on vain muutaman sentin päässä emättimen aukosta ja siihen ulottuu hyvin sormillakin eli kyllä se pienempikin vehje siihen osuu juuri sopivasti.

[QUOTE="vieras.";29579663]En ja mulla on aina mittanauha taskussa tarkistusta varten.[/QUOTE]

Mulla on semmonen läpinäkyvä muovinen muotti, siihen kun munan sujauttaa niin näkee kätevästi yhdellä silmäyksellä onko riittävä.

Yhteistyössä