alkava keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouva80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouva80

Jäsen
29.06.2006
184
0
16
Miulla on rv 10 +1 ja eilen veskissä huomasin, että vähän tulee verta. Se loppu kyllä siihen, tänään ei siis ole vuotanut. Veri oli ihan puhaista, ei yhtään ruskehtavaa.

Jos tämä on alkava keskenmeno, niin kuinka kauan teillä muilla on mennyt, enne kuin vuoto alkaa kunnolla? En usko, että eilen ainakaan vielä mitään pois tuli, sen verran vähän verta tuli.

Tuulimuna ja kohdunulkoinen raskaus ovat poissuljettuja, koska sydänäänet kuuluiva jo viikolla 9+4.

Kiitos!

Moi!

Ei välttämättä syytä huoleen.

Itsellä alkoi tosi voimakkaalla, kirkkaalla vuodolla, jossa oli suuria hyytymiä mukana. Olin ihan varma, että kaikki tuli ulos, sen verran paineella verta tuli. Äkkiä päivystykseen, missä todettiin vauvan voivan hyvin ja syke näkyi, diagnoosina uhkaava keskenmeno. Myöhemmin todettiin etinen istukka, joka herkästi vuotelee. Mulla vuoto kesti n. 2,5 kk ja sitten pikkuhiljaa loppui. Nyt kaikki hyvin ja rv 33+6.

Sun kannattaisi tarkistuttaa tilanne, ihan oman mielenrauhasi vuoksi. Toivotaan, ettei vuoto ole alkavaa keskenmenoa. Mulle sanoivat päivystyksessä, että on aina hyvä merkki jos ei ole kovia kipuja.

Voimia! :hug:

Anneka

Minulla vuoto alkoi rusehtavana ja tiputteli silloin tällöin 36h. Tämän jälkeen alkoi kirkas vuoto ja kivut. Sairaalaan ehdittiin ja ultratessa sikiö tuli ulos. Raskausviikkoja oli 8+5.

Uusimmat

Yhteistyössä