Alkkari-Galluppi:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hamemami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hamemami

Vieras
Millaiset pöksyt sinne alle näin helteellä?
Nyt totuttelen taas stringeihin pitkän tauon jälkeen. Eilen olin melkein koko päivän ilman, mutta täällä työpaikalla en uskalla.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Muija ei aina käytä hameen alla mitään, mikä on hyvä, niin voi pikaiset kiksauttaa missä vaan ja kukaan ei nää mitn

Millaisia hameita se käyttää? Mä itse käytän aina farkkuminareita, ei voi oikeen jättää pöksyjä alta pois..

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Muija ei aina käytä hameen alla mitään, mikä on hyvä, niin voi pikaiset kiksauttaa missä vaan ja kukaan ei nää mitn

Millaisia hameita se käyttää? Mä itse käytän aina farkkuminareita, ei voi oikeen jättää pöksyjä alta pois..

Kevyitä, polven alle tulevia. Kyl sekin minareita pitää, mut silloin on narut vaossa

Hipsterit, tai stringit, mutta lämpimällä hameen kanssa ei mitään.
Nyt kun olen taas innostunut pitämään geishakuulia, niin on hipsterit ja pitkikset. Ei oikein uskaltais tääl työpaikalla muuten...

Alkuperäinen kirjoittaja usein ilman mitään:
Nyt kun olen taas innostunut pitämään geishakuulia, niin on hipsterit ja pitkikset. Ei oikein uskaltais tääl työpaikalla muuten...

Täh! Pidetäänkö niitä kuulia jatkuvasti??

Entä sitten, kun smegmat valuu reittä pitkin ja kaikki näkee? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja usein ilman mitään:

Täh! Pidetäänkö niitä kuulia jatkuvasti??

Nooh- ei nyt ihan jatkuvasti, mutta meneehän se helposti päivän ajan. Eikä viitti niitä alkaa räplätä pois työpäivän aikana.

hipsterit. stringejä pidin aikaan melkein aina, mutta kun alkoi tulla hiivatulehduksia ja rakko tulehduksia.. hiersivät vielä pyörällä ajaessa tosi veemäisesti..

tarkennus : silloun laitan stringit jos ei muita puhtaina :) eilen oli pitkän, mustan hameen alla ja oli kyllä mukavan viileää, mutta kiemurtelin niin että moni varmaan luuli minulla olevan satiaisia :D pitkästä aikaa narutangat..

Aamulla puin ohuen ohuet hipsterit, mutta lounastauolla jätin ne pois hameen alta. Olivat jotenkin nihkeän kosteat. Joskus jos asiakkaat edes vähän arvaisivat miten tiskin toisella puolen pukeudutaan, tai mitä mielessä pyörii..!

Ihan tavikset hipsterit. Ennen mäkään en pitäny helteellä pikkareita ollenkaan, mut sit kerran kävi ohrasesti kun olin menossa syömään. Mulla oli sellainen ohut kietaisuhame päällä ja tuuli tarttui siihen :D . En tiedä näkyikö mitään tai näkikö kukaan muuta kun sen kun mä huidoin käsillä ihan avuttomana et se hame ois talttunu.

Yhteistyössä