Alko taas ottaa päähän ja pahasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
mulla alko taas ottaa aivoon... laihdutin 10 kg viime talven aikana. silloin sano kaikki et mitä sinä llaihdutat, ei sulla ole mitään laihdutettavaa, painoin tuolloin 66kg (olen 163 cm pitkä). alkoi vaatteet olla kaikki liian pieniä, tuumasin et halvemmaksi tulee laihduttaa entiseen painoon takaisin.

nyt kun painoa 56kg, kaveri ja miehen vahemmat kauhistelee kun olen niin laiha, et ei mussa ole mitään enää jäljellä. ja painoin pari vuotta sitten saman verran kuin nytkin, eikä silloin kukaan mitään kauhistellu.

ja anoppi vielä kannustaa parikymppistä tytärtään laihdutuksessa vaikka se on saman kokoinen kuin minä. itse katselin valokuvia viime syksyltä ja näytin ihan kuin olisin ollu raskaana...

mieheni on ainut joka kannustanu minua ja oikeesti onnellinen mun puolesta. onko ihmiset oikeesti niin kateellsia vai mikä niitä risoo??

Joo, tuttu juttu, vaikka mulla kiloja onkin nyt paljon enemmän. Ennen raskautta laihdutin viitisen kiloa, olin kuulemma just hyvä, ei yhtään enempää pois! Ja nyt 15kg painavampana raskauden jäljiltä pudotan painoani siihen, mitä se oli, niin kaikki toppuuttelee! Mitä sä nyt laihdutat, pieni lapsi, ota pullaa, kyllä voit ottaa! Joo siis en edes imetä enää! Imetysaikan EN laihduttanut. Luulen että moni vaan nauttii siitä, että olen lihava, en ainakaan kerää kauniilla ulkonäöllä huomiota, läskeilläni kyllä. Voi, voi. Voin vain kuvitella kuinka selän takana puhutaan et KAUHEE kun se on lihonnut! Eli kateutta se on! AP, laihduta vaan entisiin mittoihisi ja voi hyvin! Niin minäkin aion tehdä, kateellisista huolimatta.

Yhteistyössä