Sydämmen hulluus ja rakkaus tarina matkalla syvimpään tunteeseen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siitä suosta, missä tällä hetkellä ryvet.
Vaikka se ehkä tällä hetkellä sinulle normaalilta tuntuu, niin ihmiset eivät yleensä rakastu tuntemattomiin nettiprofiileihin vaan oikeassa elämässä, ihan oikeisiin ihmisiin.

Netin kautta voi kuitenkin herätä mielenkiinto toista ihmistä kohtaan ja tutustua voi toiseen ihmiseen kuten tästäkin näkee. Tutustumisia joillain ollut. Voihan se tutustuminen johtaa myöhemmin rakastumiseenkin. Jollekin on niinkin käynyt ja siitä kirjoittikin.

http://kaksplus.fi/threads/voisitko-kuvitella-parittelevasi-kenenkaeaen-palstalaisen-kanssa.2482055/

Netin kautta voi kuitenkin herätä mielenkiinto toista ihmistä kohtaan ja tutustua voi toiseen ihmiseen kuten tästäkin näkee. Tutustumisia joillain ollut. Voihan se tutustuminen johtaa myöhemmin rakastumiseenkin. Jollekin on niinkin käynyt ja siitä kirjoittikin.

http://kaksplus.fi/threads/voisitko-kuvitella-parittelevasi-kenenkaeaen-palstalaisen-kanssa.2482055/
Voi toki johtaa, mutta jos tuntee palavasti rakastavansa jotakuta pelkkien keskustelupalstan viestien perustella, on kyse ehkä enemmän oman haavemaailman luomasta mielikuvasta kuin tosirakkaudesta.

Mulle on jäänyt epäselväksi onko ysimilli muistanut selvittää onko palavan rakkautensa kohde niinsanotusti vapaa. Vai onko rakkautensa niin palavaa, että mahdollinen puoliso ei ole este vaan hidaste?

Voi toki johtaa, mutta jos tuntee palavasti rakastavansa jotakuta pelkkien keskustelupalstan viestien perustella, on kyse ehkä enemmän oman haavemaailman luomasta mielikuvasta kuin tosirakkaudesta.

Ehkä se ei ihan mahdotonta ole kuten joku tuossa aiemmin kirjoittikin että oli jo palstalla rakastunut kirjoitellessaan ennen näkemistä. Ehkäpä sitä jossain vaiheessa numerotkin vaihtuu niin ei ole enää pelkkää kirjoittelemista vaan myös keskustelemista ääneen.

Mulle on jäänyt epäselväksi onko ysimilli muistanut selvittää onko palavan rakkautensa kohde niinsanotusti vapaa. Vai onko rakkautensa niin palavaa, että mahdollinen puoliso ei ole este vaan hidaste?
itse asiassa se rakkaus on sellanen hyvä ja tasanen liekki. sitten näin ittekeseen olevana ne suuremamt liekit oon oppinut et ne menee pois varsinkin kun puhuu ne ilmoille niin sit huomaa mikä on totta ja mikä on mielikuvitusta. ja joo puoliso toisel niin emmä alkaisi sotkemaan siihen väliin paskaa fiilsitä ihna riittämiin tällä pallolla. sellanen on perfecto joka pitää sut järjissään ja sit viellä saa hölistä näitä tarinoita mitä sydän tuo mut siinä pysyy se hieno balanssi. eli menin taas liian nopeesti sydämmen sanomana juttuun.
Sydämmensä mukaan eläminen tuo paljon ja myös tulee niit mokia mut helaktisti vie myös omituisiin paikkoihin. siis kaikkihan lähti siit et tosiaan mörköäiti sai mun pääkopassa pyörineet asiat auki ja muut jotka osallistui niihn keksuteluihin ja alko tulla vapaata sinne ja noh sitten kun sain pikkusii vihejitä huomasin et ne kaikki vihjeet täsmäsä tähän nuoreen naiseen ja siks päätin vetästä. mut siis tekee hulluksi pienet vihjeet ja sen sllaiset sherlok hommat. mut sitten jäi ne selvät sanat huomioimatta. mut joo balanssi tuo sen heinouden kaikkinensa elämään. on varattu mut se liittyi tohon mun sydämmen kimpoiluun ja se on käyny linnunradan toisellapuolella asti mut toisaalta sai eri tunteita matkaan mistä puhua taas rikkaamapana kuin ennen viak vitusti mokanneena

mä näkisin niin viellä toho netti rakstumiseen sen et hei jos ootte ollut rehellisiä tai on pokkaa heti kertoa livessä et mistä liioitellut tai ei oo pitänyt paikkaansa ja vaik sorittelee siit niin jatkuu se turvallinen olo valhehan vähän vie se ntapaamisen epämukavaksi heti. moni hyvä pari on juuri tutustunut netissä paremmin kun livenä se voi olal aluksi jäykkyydenkin takia nihkeetä hilajlleen paras

Yhteistyössä