alkoholi ja alkuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
Kopsaan suoraan tuolta vauvakuume uolelta, kun tuli mieleen, että täällä puolen vois olla tuoreemmassa muistissa ja sitä myöten irrota paremmin vastauksia :D

Millaisia kokemuksia, siis ennen plussausta, ennen menkkojen myöhästymistä?
Muistan lukeneeni joskus, että toisilla ei nouse päähän millään, kun onkin ollut raskaana, mutta onko päinvastasia kokemuksia? Että alkoholi nousis päähän ihan yli helposti?

Mulla pitäis olla tänään dpo 9, ja vinkistä viisastuneena ajattelin kokeilla punkun vahvistavia vaikutuksia kiinnittymiseen. Eilen join lasillisen, eipä tuntunut missään, tänään hörppäsin lasillisen (huom. pieni lasi!!) ja nous ihan kunnolla päähän, niinkun olis juonut kaks-kolme pulloa siideriä! Ei sillä, että en mä muutenkaan kyllä ole pahemmin juonut ja tänään tullut syötyä ehkä vähän huonosti, mutta ajattelin vain :D

sen verta mä muistan että n.7päivää siitä kun vauva oli saanut alkunsa (mitä en silloin vielä itse tiennyt ) olin pikkujouluissa ja juman zukkana sitä oltii tuiterissa vaikka mä en paljoa edes juonut. Yleensä suht hyvä viinapää ollut. Eli kai sillä on ehkä voinut olla joku vaikutus :whistle: tein siis plussan parisen päivää bileiden jälkeen :D

Mulla yksi raskaus takana jolloin ennen plussausta ihmettelin,mistä tälläinen viinapää tullut,kun taisin juoda useamman annoksen eikä missään tuntunut ja muutaman päivän päästä tein + testin :ashamed:
Mut noin yleisesti ottaen,yksikin pieni viinilasi nousee nykyään raskausaikana päähän :D

Edellisessä raskaudessa tuli otettua, kun en vielä tiennyt olevani raskaana. Ei noussut päähän tequilat ollenkaan. Taisi olla muutama päivä ovulaation jälkeen tuo, ihan ihan ihan alussa kuitenkin.

Mä en puolestani pysty normaalisti juomaan ku pari olutta, sitten alkaa jo pää särkeä ja oksettaa. Mutta kun olin tietämättäni raskautunut 10 päivää aikaisemmin, olin työporukan kanssa ulkona ja kummastelin kun saatoin juoda vaikka kuinka eikä mikään noussut päähän. No, siitä pari viikkoa ja syykin selvisi :ashamed: : olin raskaana. Eli täällä näinpäin.

Mulla ainakin viikko ennen plussatestiä ei saattanut juoda ollenkaan. Oli kaverin synttärit ja join 2 siideriä jonka jälkeen päädyinki kotiin oksentamaan. Siitä mää rupesin epäileenki et oonkohan raskaana ku niin reippaasti kroppa reagoin vähäänki määrään.

Yhteistyössä