V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestä piimä on pahinta mitä on. Siis voitaisko ymmärtää, että joku tykkää viinistä, joku piimästä? Yleismaailmallisesti ajateltuna monet aikuiset tykkää viinistä, onko se paha juttu? Mun mielestä mitään parempaa jouluruuan kanssa ei ole kuin viini. Mitä tästä voi päätellä? Tykätään eri asioista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi oletusarvona on, että juodaan viiniä.
Minäkin muuten juon jouluna piimää. Sen parempaa juomaa jouluruoan kanssa ei olekaan.
Mistä lähtien olet pitänyt viinistä jouluruoan kanssa. Lapsesta saakka, nuoresta saakka?
Mitä väliä sillä on?
Ajattelin vain, että mistä ja milloin sait päähäsi, että nimenomaan viini on parasta. Oletko aina juonut sitä?
En ollut tuo liili lisänimetön, mutta silti kysyin... Juon itse edelleen ruuan kanssa mieluiten maitoa, mutta myös viiniä ja vettä. Näin aikuis iän saavutettua on tuo punaviini alkanut suussa maistumaan hyvältä eli siitä asti kun se on maistunut hyvältä.
Edelleen mitä väliä sillä on?
No just se väli... että miksi se sattumoisin on yhtäkkiä alkanut maistumaan hyvältä.
Minusta se maistui jo teininä pahalta ja pahalta maistuu edelleenkin. Tosin voisin juoda sitä ruoan kanssa jossain tilaisuudessa, jos haluan hieman humaltua... ja siksihän sitä juodaankin oikeasti. Muutoin joisin tietenkin vettä tai jotain muuta hyvälle maistuvaa.