T
tiu
Vieras
Onko lapsenne kotona,kun otatte alkoholia tänään,jos on,niin minkä ikäisiä lapsenne ovat?ja kuinka paljon alkoholia(esim. 2siideriä jne) otatte??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Älkää nyt vaan lähtekö tähän mukaan.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Älkää nyt vaan lähtekö tähän mukaan.. |O
ootsä joku alkoholisti vai
:xmas: Hei! Olen Phoenix ja mulla on alkoholiongelma. En ole ikinä ollut uudenvuodenaattona baarissa!Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Oon. Hei, ole Seipääntyöntäjä ja olen alkoholisti. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Älkää nyt vaan lähtekö tähän mukaan.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Älkää nyt vaan lähtekö tähän mukaan.. |O
aattelin kun et halunnut tästä ketjua.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Ehkä otan,ehkä en! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ree:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Älkää nyt vaan lähtekö tähän mukaan.. |O
jollain vähän pipo kiristää,kait sitä saa ystävällisesti kysyä?
ite aion juoda pari siideriä,ja juu,lapset on kotona,nukkuvat yläkerrassa.