Alkoholin juominen ei ole viinalla läträämistä!

Lilii lisänimetön

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
30 970
-26
36
Helsinki
Ääk kun ärsyttää, kun moni kirjoittaa ettei juo alkoholia kun ei halua olla kännissä tai halua läträtä viinalla. Onko vaikea käsittää, että monet meistä juovat mielellään lasin tai pari lasia viiniä (esim. ruuan kanssa) tai vain yhden oluen/siiderin saunan jälkeen. Miksi pitää puhua viinalla läträämisestä, kun kyse ei ole siitä?!

:kieh: Ärrrsyttää :kieh:

Ei mulla nyt tämän suurempaa ajatusta ollut. Kunhan tuo juhannus selvin päin -pino antoi aiheen ihmettelyyn. Siis en ihmettele sitä että ollaan selvin päin, vaan sitä että monelle on vain kaksi vaihtoehtoa: selvänä tai kännissä!!

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Tällä palstalla on vain kaksi ääripäätä asialle, joko juodaan että kontataan tai ei ollenkaan.

Musta tuntuu että nämä vauhkoajat on niitä jotka eivät osaa itse ottaa alkoholia ilman että menee yli..

Juu näköjään monelle se on jokotai.
Minäkin juon monesti esim.saunan jälkeen siiderin tai kaksi, eikä se tosiaan ole mitään läträämistä. Jos tahon oikeesti perskännit vetää niin sitä tapahtuu noin kerran vuodessa ja lapset silloin ei ole kotona.

Mua kanssa huvittaa tuo, että jos ottaa alkoholia niin se tarkoittaa automaattisesti sitä, että maataan räkä poskella eikä muisteta seuraavana päivänä mitään. Välimuotojahan ei ole mammojen maailmassa.

Mä jopa kehtaan läträtä välillä KOTONA viinalla ja ottaa sen yhden saunasiiderin. Ajatelkaas... ihan kamalaa

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Voi napostella sixpackin olutta mökillä enkä pidä itseäni minään viinalla läträäjänä.Ja lapset ovat vielä siinä sivusta seuraamassa!

Sama juttu oman miehen kanssa. Helposti voi sen sixpackin juoda olematta kännissä enkä pidä viinalla läträämisenä. Ite kyllä en voi sitä kuutta ajatella ottavani jos lapsi on mukana, sen verran huonompi sietokyky :saint:

Yhteistyössä