alkoholisti vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mun isä ja äiti on juoppoja.... muutettiin tos vuosi sitten tänne etelään...on ni paha mieli oman lapsen puolesta,et vaik käydäänki siel maalla n.kerran kuussa ni aina porukat ni päissään et ei lasta voi edes näytille viedä. mutsi viimeks heinäkuussa nähnyt lapseni...voi että.... mut olkoon niin ,se on varma et jos joskus olen mummo ni aion olla aina syli avoin,auttaa ja tukea kaikin tavoin... lapseni jää niin paljosta paitsi

Kiva oli meidänkin käydä jouluruoalla aattona kun mummo tuli tasaista vauhtia humalaan. Siinä vaiheessa kun kähdettiin niin olikin jo kivasti päissään! Ihme sinänsä kun ei ottanut mitään... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kiva oli meidänkin käydä jouluruoalla aattona kun mummo tuli tasaista vauhtia humalaan. Siinä vaiheessa kun kähdettiin niin olikin jo kivasti päissään! Ihme sinänsä kun ei ottanut mitään... :whistle:

Ai teilläkin on sellainen mummo joka humaltuu vedestä :whistle:

ne ihan oikeasti salaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
ne ihan oikeasti salaa?

Siis mummo kokkaili keittiössä ja välillä kävi turisemassa olkkarissa. Koko ajan pikkuhiljaa humaltui. Kun ruokapöytään päästiin niin olikin iloinen känni päällä! Ruoan jälkeen lähdettiinkin pois. Ensi jouluna mummo tuleekin meille.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
ne ihan oikeasti salaa?

Siis mummo kokkaili keittiössä ja välillä kävi turisemassa olkkarissa. Koko ajan pikkuhiljaa humaltui. Kun ruokapöytään päästiin niin olikin iloinen känni päällä! Ruoan jälkeen lähdettiinkin pois. Ensi jouluna mummo tuleekin meille.

ensi jouluna mummo ei viinaksiin koske? tai siihen laimeaa joulu glögiin...

mä en ole tavannut äitiäni joka on juoppo, pikaisesti vuosi sitten...
viisi vuotta sitten katkasin välini häneen...
lapset on toki kyselleen missä mun äiti on ja miksi ei käydä siellä, mutta vastasin mun äiti on sairas ja sen takia ei voida käydä siellä tai mummi täällä... lopettivat kyselemisen sitten.. kerron koko totuuden sitten ajallaan kun ovat vanhempia ja ymmärtävät paremmin asian, jos ymmärtävät.

Täälläkin tissutteleva piilopullomummo... Viimeksi kun oli meillä niin kesken pullan leipomisen olikin niin humalassa että piti mennä pariksi tunniksi maate... Mä en oo moneen vuoteen edes viittiny sanoa mitään asiasta, kun se ei ole tähänkään mennessä auttanut, ja ihminen on jo 65 v. Eiköhän tuo jo itse päätä miten elämänsä viettää, mutta paha mieli tulee silti kyllä itselle kun harvoin mekin nähdään. Nykyään kännää ilmeisesti jo päivittäin koska melkein aina hiprakassa kun sille soittaa. Niin surullista elämän tuhlausta!!!

Juu, se on kurjaa, alussa itselle, kun itsetuhoiset vanhemmat sekakäyttää, ja koskaan ei tiedä, missä kunnossa löytyy isä ja missä äiti, kun niitä menee sitten lopulta katsomaan, kun eivät päiväkausiin vastaa. Sitten siivoat veret, kuset ja paskat ja oksennukset pitkin kämppää,
kuuntelen aikasi miten koko maailma on paska kun pakottaa heidät juomaan, ja sitten vielä niitä morkkispuheluita, miten se on aina ihan kaikkien, myös mun syy, että juovat. Kuulemma joutuu juomaan, kun en vie lapsiani sinne , ihan kun uskaltaisin.

sitten kun katkaisee välit vanhempiinsa, ja lakkaa pomppaamasta joka itsemurhauhkauksen perään , kuolkoot jos haluaa, soittelee juoppokaverit perään, että miksi olen niin kurja tytär, että en huolehdi vanhemmistani, että miten he, vanhempieni hyvät kaverit, ovat niin reiluja, että ovat taas hakeneet viinaa äidille ja isälle, kun mä olen niin kiittämätön paska lapsi, etten anna niille rahaa ,vaikka tulen hyvin toimeen.

oikeasti. joskus olisi kiva , jos ne kuolis pois.

ei ainakaan tartteis kokea kuin sen viimeisen kerran se paska pelko tunne, mitä tuntee, kun avaa oven ja pelkää mitä löytää -

semmosta se on. mun isommat ei oo vuosiin nähny mun vanhempia ja ne ei ees tiiä, että mulla on neljä lasta. mun vanhemmat ei siis oo koskaan nähny noita pieniä, eivätkä tule näkemään. surullista, mutta semmostahan se elämä on, eli ei aina mee niinku ite tahtoo.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkoholismi on yksi vittumaisimmista sairauksista. Viina menee KAIKEN edelle. Aina ja iankaikkisesti :| .

Näinpä. Nyt on vaan viimeiset kuukaudet ollu itellä henkisesti tosi rankkaa. Äidiksi tulo laukaisi mussa niin hurjat määrät muistoja joita en ollut ajatellutkaan. Ja hirveä suru siitä miksei itse saanut koskaan lapsuutta ja miksi AINA VAIN jatkuu se sama paska että mun täytyy olla äiti omalle äidilleni. Hurja katkeruus riehuu sisällä tällä hetkellä. Mä olen kans salaa joskus toivonut äidin kuolemaa, isä onkin jo kuollut.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkoholismi on yksi vittumaisimmista sairauksista. Viina menee KAIKEN edelle. Aina ja iankaikkisesti :| .

Äidiksi tulo laukaisi mussa niin hurjat määrät muistoja joita en ollut ajatellutkaan. Sama täällä ja rupesin näkeen vanhemmistani painajaisa !

Meillä on semmoinen diili että me ei mun kotiin mennä ellei siellä olla selvinpäin. Ihan hyvin on toiminut paitsi että viime kerralla oli mun pikkuveli aivan pelti kiinni ja äiti alkoi yöllä ryyppäämään. Mutta YLEENSÄ on siis toiminut hyvin.

Nyt on ongelmana se että mä en millään ilkeäis mennä kotiin. Siellä kun on niin saastaista kaikkialla. Tuntuu pahalta viedä lapsia sinne, etenkin tuota pientä vauvaa. Sen takia en oo ollut äidin luona PITKÄÄN aikaan ja mietin että mites hemmetissä tänkin homman taas hoitais :|

Äidiksi tulo laukaisi mussa niin hurjat määrät muistoja joita en ollut ajatellutkaan. Sama täällä ja rupesin näkeen vanhemmistani painajaisa !

Mulla iski masennus. Kaikki käsittelemättömät asiat vyöryi niskaan ja lahjaksi sain sitten vakavan masennuksen. Onneks olen kuitenkin jo nelisen vuotta ollut terveenä.

Nykyään katselen esikoistani ja peilaan omaa elämääni hänen kauttaan. Tai siis nautin siitä kaikesta jonka voin tarjota lapsilleni ja miten paljon paremman lapsuuden he saavat. Samalla eheytän itse omaa elämääni ja nautin suunnattomasti ehjästä ja turvallisesta perheestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Meillä on semmoinen diili että me ei mun kotiin mennä ellei siellä olla selvinpäin. Ihan hyvin on toiminut paitsi että viime kerralla oli mun pikkuveli aivan pelti kiinni ja äiti alkoi yöllä ryyppäämään. Mutta YLEENSÄ on siis toiminut hyvin.

Nyt on ongelmana se että mä en millään ilkeäis mennä kotiin. Siellä kun on niin saastaista kaikkialla. Tuntuu pahalta viedä lapsia sinne, etenkin tuota pientä vauvaa. Sen takia en oo ollut äidin luona PITKÄÄN aikaan ja mietin että mites hemmetissä tänkin homman taas hoitais :|

Ymmärrän sua täysin. Mä en voinu käydä kummankaan vanhempani luona (asuivat erillään, alkoholisteja molemmat ) esim pissalla, koska se paskaisuus ärsyttää/ ärsytti niin kovin.

Mä ne aina meille. silleen pysyin valvomaan että ovat ja pysyvät selvin päin, ja että ei lasten tarvinnu mennä sinne hajuun ja paskaan.

Oikeasti, miten vähän tuollaiset vanhemmat meitä rakastaa ??