A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin vaimo:Olen samaa mieltä kuin Rentun ruusu. Katkeruus aivan huokuu kirjoituksesta, toivottavasti minun haukkumiseni helpotti oloasi edes hiukan - vaikka olenkin aivan syytön kokemaasi. Toivon, että joskus vielä osaat suhtautua asioihin eri tavalla.
Olit siis kiinnostunut lapsistamme. Vanhimmainen on armeijassa, jonka jälkeen lähtee opiskelemaan. Keskimmäinen sai myös opiskelupaikan, mutta lähtee hänkin sinne vasta armeijan jälkeen. Ja nuorimmainen on vielä koulussa. Kaikki asuvat siis vielä virallisesti kotona, vaikka pojat ovatkin jo täysi-ikäisiä. Eli kiitos kysymästä, lapsillenikin kuuluu ihan hyvää. Jos perheessämme olisi aivan kamalaa, uskoisin, että olisivat jo aikaa sitten muuttaneet muualle.
Ja sinun lapset ovat myös katkeria sinulle jos eivät nyt vielä ole mutta, sitten ainakin myöhemmin kyllä, kun alkavat muistella lapsuuden aikoja.
Ehkä luulet että, unohtavat kaiket ajankuluessa kun ovat aikuisia? kun """ heillä menee nyt niin hyvin """" ( ulkoisesti joo.........)
Mutta sisäisesti meneekö myãs hyvin? voit luula että menee hyvin , koska lapset ei halua antaa sulle pahaa mieltä, eli mitä ovat saanut kokea kotona kun olivat vielä nuoria luult että, lapset ei tiedä , ei näe, eikä kuule mitään, kun isi alkoi juopotella ja taas tapella äidin kanssa ja raiskaa äitiä, uhkaava ilmapiiri valtasi talossa aina. ( joo niillä menee oikein mainiosti ulkoisesti.
Ei sinun lapset kehtaa puhua sinun kanssa näistä asioista vielä, eli mitä ovat saanut kokea nuorena, yhden juoppo vanhemman takia, miten ovat saanut kärsiä, kuulla / nähdä juttuja juoppo miehesi takia, jota niin rakastat vaikka alkaa tapella kanssasi ja sitten raiskaa sut...???
Kyllä tuokin aika koittaa vielä teillekin, kun lapsille tulee tarve alkaa keskustella / kuulustella sinua ja juoppo isää, olkoot lapsuus ihana tai huono.
Pitääkö jokaisen ihmisen tuntea sympatiaa tuollaisille naisille? niin kuin nimmari ' Rentun ruusu? katso itse peiliin kun puolustat tuontapaisia holisteja, tai olethan rentun ruusu??
Kyllä selkärangattomia ovat, kun eivät laita lapsiaan etusijalle. joo luet oikein, selkärangattomia.
Lapset kärsii aina jos jompi kumpi vanhemmista on alkoholisti. lukekaa vaikka netistä infoa .
ja toinen osapuoli yleensä aina luulee ettei lapset huomaa mitään.. harmi lapsia kohtaan kun pitää itseään ja lapsiaan hulluna motto on " ei lapset huomaa / näe/ kuule mitään...
Kun lapset ovat aikuisia , aikuisille lapsille tulee aina tarve puhua asioista, saatte kyllä kuulla asioita ja sitten ihmettelette, miten voivat tietää, muistaa tuollaisia kamalan järkyttäviä tapahtumia lapsuuden ajoista.
Niin kuin nimimerkki Laskuhumala kirjoitti : asia ei lasten kannalta välttämättä ole ihan niin yksinkertainen kuin vanhemmat saattavat kuvitella.
Noin se vaan on.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä miehetkin...:Kyllä tiedän miehiä, jotka katselevat ja kärsivät naisten alkoholismista. Samalla lailla kuin naiset miesten ryyppäämistä. Meidän kulttuurissamme naiset ovat käyttäneet alkoholia huomattavasti lyhyemmän aikaaa kuin miehet eikä naispuolisia alkiksia ole niin runsaasti kuin miespuolisia. Koska alkoholin kulutus lisääntyy naisillakin jatkuvasti, miehetkin joutuvat varmaan enenevässä määrin tämän ongelman pyörteisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin vaimo:....Blaa Blaa leikattu
En uskalla enkä voi puhua asiasta kenellekään, sisälläni on kamalan paha olo joka saa minutkin uupumaan.....Blaa Blaa leikattu
Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin vaimo:Kiitos kaikille kommenteistanne. Minäkin olen joskus ollut sinisilmäisesti sitä mieltä, että juopon kanssa ei kenenkään tarvitse elää ja eroon vaan sellaisesta retkusta mahdollisimman pian. Mutta ei kaikki ole niin yksinkertaista, sen huomaa monessakin asiassa vasta sitten kun asia tapahtuu itselle.
Tämän kokemuksen kautta olen myös entistä paremmin oppinut ymmärtämään, etten voi arvostella ja tuomita ketään. Jokaisen tulee tehdä omat ratkaisunsa, olivat ne toisten mielestä hyviä tai huonoja. Niin minäkin olen tehnyt. Olen kovasti saanut palautetta siitä, että olen huono äiti. Se tuntuu tosi pahalta, koska lapset ovat aina olleet tärkeintä elämässäni.