alkuraskauden oire:närästys...?voiko oll

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voikotääolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voikotääolla

Vieras
voiko närästys olla raskausoire, vai vaivaako mua joku muu? eilen ois menkkojen pitäny alkaa, vaan eipä ole alkaneetkaan.
nyt närästää, oksettaa, vatsaa nippailee, valkovuoto lisääntyny kauheesti, huimaa...
tein eilen päivällä testin, näytti negaa.
mutta mitäs nämä "oireet" sitten ovat? ja onko kiertoni heittänyt häränpyllyä..
edellisessä raskaudessani plussa tuli vasta kun kuukautiset olivat viikon myöhässä, voikohan nyt olla samoin.
en mielestäni mitenkään kuvittele näitä oireita, kun tämä on "vasta" eka yrityskerta, eikä me mitenkään olla raskautta "yrittämällä yritetty", ku ollu tässä niin paljon muutakin tekemistä näin kesän tullen :D

Itseäni närästi koko esikoisen odotusajan ja sama tahti näyttää jatkuvan tässä toisessa :/ plussa voi tulla vaikka vasta parin kolmen viikon päästä oletetusta, eihän sitä useinkaan ihan tarkkaan tiedä, milloin ovis on ollu. Itselläni siirty esikoisesta 5pv la, tästä 7 pv. Odottele ja testaile uudemman kerran, jos ei menkkoja kuulu!

Hillitse nyt ittes vaan ja tee uus testi viikon päästä jos menkkoja ei vaan kuulu. Jos näyttää edelleen negaa ni henk koht ite siinä tapauksessa menisin lääkäriin käymään ja kysymään, että missähän stte "vika" kun ei niitä vaan kuulu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:00 voikotääolla kirjoitti:
voiko närästys olla raskausoire, vai vaivaako mua joku muu? eilen ois menkkojen pitäny alkaa, vaan eipä ole alkaneetkaan.
nyt närästää, oksettaa, vatsaa nippailee, valkovuoto lisääntyny kauheesti, huimaa...
tein eilen päivällä testin, näytti negaa.

mähän olisin tuon voinut kirjoittaa..
mulla samanmoisia oireita ja negan sain myös eilen.
tänään tullut minimaalisen värän "limansekaista" verivuotoa ei siis verenpunaista vaan sellaista vaaleanpunaista- oireita muka vieläkin mutta odotellaan..
luulin aamulla että täti tuli mutta nyt onkin off/on menossa, huomenna nähdään alkaako vai ei..

Yhteistyössä