Alkuraskauden ultra pk-seudulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Otus

Vieras
Kertokaapa viisaammat, koska olette käyneet alkuraskauden ultrassa? Millä perusteella valitsitte lääkäriaseman, kilpailutitteko ja paljonko maksoi? Olitteko tyytyväisiä palveluun?

Ensi viikolla olisi viikkoja 7+ ja miehellä kova hinku kertoa tuleville isovanhemmille. Sitä ennen olisi kuitenkin mukava käydä katsomassa onko siellä mitään, ja onko oikeassa paikassa.

Kävin Femedassa Helsingissä viikolla 8+0, oli ihan kiva lääkäri, ja maksattavaa jäi melkein 90 euroa muistaakseni (kelan vähennytksen jälkeen). Sieltä ainakin sain ajan heti kun halusin, mutta Diacoriakin on moni kehunut.

Me käytiin Ison Ompun Diacorissa jotain 8+ viikoilla. Hintaa jäi Kelakorvauksen jälkeen 67,-. Lääkäri tosin totesi alkion elottomaksi ja lähetti Jorviin keskeytykseen. Jorvissa alkio todettiin täysin normaaliksi ikäisekseen ja sydänkin puksutti hienosti. "Pikkasen" jäi paskan maku suuhun Diacorista. Sain sentäs rahat takaisin...

Huh, tuota Omppulan Diacoria olen miettinyt, kun se on tuossa lähellä. Saitko ajan helposti? Ei tietysti oikein vakuuta tuollainen toiminta, ei saisi tuollaisia virheitä sattua. :/

Ajan sai ihan helposti. Veikkasivat että laitteessa oli ollut vikaa. Lääkäri oli kyllä aika vanha, joten ei mikään koulunpekiltä tullut. Eiköhän mun tapaus ollut aika yksittäinen kuitenkin, uskon niin. Itse en sinne enää menisi, ihan pelkän kammon vuoksi.

Me käytiin väestöliiton ultrassa Helsingin keskustassa, maksoi jotain 70e..jos en väärin muista, ajan sai helposti ja oli todella mukava lääkäri ja kaikki meni muutenkin kivasti. Nyt tuossa köllöttelee vieressä 2vkoa vanha poika. Itselle tuli siitä käynnistä mielenrauha ja vaikka siihen kahteentoista viikkoon olikin vielä aikaa oli suuri helpotus nähdä ruudulla ja kuulla lääkäriltä että oikeassa paikassa oli pikkuinen kiinni ja sydän hakkasi. Suosittelen muillekkin! Lisäksi siitä sai kivan muiston kuvan muodossa.

Yhteistyössä