E
Ellinoora
Vieras
Haluan kertoa tämän täälläkin, olen raskaana 7+1 viikolla. Odotan kolmatta ja miehelleni tämä on ensimmäinen. Pientä vaaleanpunaista verta tullut viikon ajan. Maanantaina neuvolassa ultrattiin ja kaikki oli hyvin. Tänään aamulla hulahti alushousut märäksi verestä, sitä tuli ja tuli....
Olin ihan varma että meni kesken. Menimme tk:n. Siellä oli hieman törppö mieslääkäri joka vaan teki kovakouraisen alatutkimuksen ja laittoi lähetteen ä.polille "alkavan keskenmenona"
.
Äitiyspolilla ihana vanha mieslääkäri teki tutkimuksen ja ultrasi, käänsi näyttöä ja sanoi minulle ja miehelle :"Katsokaas kuka se siellä!"
Pikkuinen vauvan alku jonka sydän löi. <3
Vuodon syy: kohdunsuulla vuotava verisuoni jonka lääkäri poltti kiinni.
Muistakaa aina, niin kauan on tivoa kun toisin todistetaan. Vaikka kuinka vuotaisi...
Olin ihan varma että meni kesken. Menimme tk:n. Siellä oli hieman törppö mieslääkäri joka vaan teki kovakouraisen alatutkimuksen ja laittoi lähetteen ä.polille "alkavan keskenmenona"
Äitiyspolilla ihana vanha mieslääkäri teki tutkimuksen ja ultrasi, käänsi näyttöä ja sanoi minulle ja miehelle :"Katsokaas kuka se siellä!"
Pikkuinen vauvan alku jonka sydän löi. <3
Vuodon syy: kohdunsuulla vuotava verisuoni jonka lääkäri poltti kiinni.
Muistakaa aina, niin kauan on tivoa kun toisin todistetaan. Vaikka kuinka vuotaisi...