A
aapeee
Vieras
Olen aivan alkuvaiheessa raskaana. Tai ainakin olin. Tänään alkoi rusehtava vuoto. Ei tule paljoa, mut kuitenkin pyyhittäessä ja pieni läntti oli myös housuissa aamulla herätessäni. Olen saanut nyt kolmen päivän ajan plussaa testiin. Jep, olen testannut joka päivä koska alkuun viiva oli juuri ja juuri näkyvissä. Äsken sain kuitenkin ihan selvästi näkyvän viivan pienestä vuodosta huolimatta. Viiva on vain vahvistunut näiden päivien aikana.
Tänään kuukautiset ovat päivän myöhässä. Tai voihan se olla että tästä vielä hanat aukeaa. Miten muilla, onko ollut tälläistä ruskeaa vuotoa? Onko raskaus jatkunut vai mennyt kesken? Tänään myös oksensin ensikertaa alkuraskauden aikana ja muut oireet on aikalailla pysynyt ennallaan, joten ei oo oireet loppunutkaan. Mitäs tämä on? Olen niiiiiin huolissani
Tänään kuukautiset ovat päivän myöhässä. Tai voihan se olla että tästä vielä hanat aukeaa. Miten muilla, onko ollut tälläistä ruskeaa vuotoa? Onko raskaus jatkunut vai mennyt kesken? Tänään myös oksensin ensikertaa alkuraskauden aikana ja muut oireet on aikalailla pysynyt ennallaan, joten ei oo oireet loppunutkaan. Mitäs tämä on? Olen niiiiiin huolissani