ALKURASKAUS... AUTTAKAA!!!mies painostaa aborttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoa

Vieras
elikkäs mahdollisuus olla raskaana minimaalinen. viimeksi oltu yhdynnässä päivä ennen menkkoja, menkat alkoivat seuraavana päivänä...mies ei tullut sisään eli keskeytetty yhdyntä.

eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa...eivät alkaneet vaan tulee sellaista limaista vuotoa ja valkovuotoa, on tullut jo pari vkoa. alavatsa ollut kipeä, välillä todella kipeä. vihloo myös munasarjojen kohdalta välillä ja sellaista menkkamaista jomotusta melkein joka päivä.
rinnat olleet myös tosi kipeät, tosin rintojen kipu hellittänyt nyt. hiukan huonovointisuutta ja väsymystä ollut ilmassa..samoin muutaman päivän ajan elohiiri alavatsassa...mistähän sekin johtuu...
voiskohan sitä mahd. olla raskaana? ja koskahan varmimmin näkyisi plussa testissä? mies ei halua lasta vaan sanoi että jos asia on niin että, olisin raskaana minun pitäisi tehdä abortti, mutta ei aikoisi olla tukena siinä vaan joutuisin yksin mennä sairaalaan eikä hän tulisi luokseni edes, sillä emme ole tällä hetkellä yhdessä. hän sanoi että jos pidän vauvan niin hän ei pidä yhteyttä vaan "katoaa" ja jäisin täysin yksin vauvan kanssa.
alkaa paniikki iskeä..tein aikaisemmin pari testiä n. viikko sitten paniikissa, luultavastikkin liian aikaisin, jolloin mielestäni tuli todella haalea haamu...mua pelottaa!!

No tee testi ja mieti sen jälkeen mitä haluat.
Mutta älä vaan tee aborttia miehen takia..ei kauheen kivalta ukolta muutenkaan kuullosta. Panee kyllä paljaalla, mutta ei oo valmis ottaan yhtään vastuuta, ääliö suomeks sanottuna!

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No tee testi ja mieti sen jälkeen mitä haluat.
Mutta älä vaan tee aborttia miehen takia..ei kauheen kivalta ukolta muutenkaan kuullosta. Panee kyllä paljaalla, mutta ei oo valmis ottaan yhtään vastuuta, ääliö suomeks sanottuna!

Peesaan Kippuravarvasta

Miehet osaa toisinaan olla ääliöitä

pakko sanoa, et mä tein abortin miehen takia ja mitään asiaa en ole niin paljon katunut. mies lähti menemään silti vaik abortin tein eli mulle ei jääny mitään, jos olisin sen tienny et lähtee joka tapauksessa niin olisin pitäny vauvan! yksinkin pärjää, usko pois vaik se alussa tuntuu pelottavalta! toivottavasti sä teet omalle kohdallesi oikean ratkaisun eli jos haluut pitää vauvan niin pidä älä mieti siin asiassa miestä!!

mies sanoi että, se on vastuuta ettei pilaa 3 ihmisen elämää (hän, minä ja mahd.lapsi). olen 2 lapsen yh ennestään ja minulle on tehty kerran abortti josta hän tietää ja olen tehnyt selväksi etten toiste sitä tee...olisin itsekäs ja vastuuton jos pitäisin lapsen...hänen mielestään.

mietin vain että jos olisin raskaana, niin syön sellaisia mieliala lääkkeitä joiden vaikutusta sikiöön ei ole tutkittu (efexor) sekä nukahtamislääkkeitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Yhtä kaikki, olet omillas. Älä nyt aborttia tee jonkun idiootin takia.

Totta...moisesta ukosta kannattaa hankkiutua eroon vaikka et olisikaan raskaana!!! Jos haluat vauvan niin pidä toki hänet =) Voimia vaan ja iso halaus!

Tota... ensinnäkin, sinä teet itse mitä haluat vauvan suhteen, siihen ei mies vaikuta. Toiseksi, ette siis ole käyttäneet mitään ehkäisyä? :o Luulis että aikuiset ihmiset tietää mitä tapahtuu jos ei käytä ehkäisyä... Eli kyllä saatte nyt sekä sinä että miehes syyttää ihan itseänne tilanteesta.

Älä missään tapauksessa alistu/suostu miehen vaatimukseen, jos itsestäsi vähääkään tuntuu siltä ettet halua raskautta keskeyttää! Ikävä kyllä miehesi kuullostaa aika tunteettomalta jääpalalta, kun tuollaista on vaatimassa. Nimenomaan jo se, että haluaa seksiä ilman mitään ehkäisyä (kyllä aikuiset miehetkin sen tietää, ettei keskeytetty yhdyntä ole ehkäisyä) ja sitten onkin heti vaatimassa aborttia - huh, huh... Se on käsittämätöntä ettei miehet ymmärrä ettei abortti ole mikään helppo asia naiselle! Vastuu tästä on yhtälailla miehenkin!!!

Punnitse ja harkitse tarkkaan mitä SINÄ itse haluat. Jaksatko kolmen lapsen kanssa yksin, jos tämä tällä hetkellä ääliöltä kuullostava mies jättääkin sinut sitten yksin lastesi kanssa. Voimia kovasti sinulle ja potku persiille tälle miehelle, että heti on aborttia huutelemassa!

miksi sinulla ei ole ehkäisyä?tai miksi et ole paneskelu kaveriasi pistänyt käyttämään?
jos teet abortin olet aika vastuuton nainen joka saisi kohtunsa menettää.ei aikuinen anna panna ja sitten mene tekemään aborttia ehkäisynä.vahingot yms kaikki muut ymmärrän kun aborttiin käännytään muttei tuota voi vahingoksi sanoa.

Siis MINKÄ TAKIA SITÄ VITUN EHKÄISYÄ EI VOI KÄYTTÄÄ JOS EI LASTA HALUA?!?!?!? :headwall: |O Jos sä haluat lapsen, niin sitten tyydyt siihen että olet sen kanssa kaksin ilman miestä.

Todennäköisesti ET ole raskaana, jos ymmärsin oikein. Eli menkat alkoi kuitenkin tuon yhdynnän jälkeen ja tässä kierrossa olette käyttäneet ehkäisyä? En usko että olet raskaana mutta jos olet niin sinä yksin päätät mitä teet asian suhteen. Jos haluat lapsen, pidät sen. Jos et niin teet abortin. Helppoa kuin heinän teko.

Otahan se testi jaa tee uudelleen. Mieti sit mitä tee jos on plussaa. Lääkäri osaa kertoa lääkkeiden vaikutuksesta, mutta ekoilla viikoilla ei niin dramaattista vaikutusta, kun kerran sillä sikiollä / alkiolla ei ensin ole verenkiertoa.
Jos se ennen edellisiä menkkoja on ainoa mahdollinen raskautumiskohta näkyy jo testissä, jos taas tässäkin kierrossa uusia, niin oireet johtuu jostain muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja toivoa:
mies ei halua lasta vaan sanoi että jos asia on niin että, olisin raskaana minun pitäisi tehdä abortti, mutta ei aikoisi olla tukena siinä vaan joutuisin yksin mennä sairaalaan eikä hän tulisi luokseni edes, sillä emme ole tällä hetkellä yhdessä. hän sanoi että jos pidän vauvan niin hän ei pidä yhteyttä vaan "katoaa" ja jäisin täysin yksin vauvan kanssa.

ainakin se "mies" paljasti millanen persreika on. eihan tollasta "miesta" voi kunnioittaa joka on valmis sankyyn mutta ei kaantaa siita vastuuta.

ottamatta kantaa mita sinun pitaisi tehda, minulla on pari kaveria joille sanottiin samalla tavalla. nayttivat ovea ukolle ja pitivat lapsensa eivatka kadu sita etta pitivat itsellaan jotakin joka on kaiken arvosta mutta jattivat jotain mika ei ollut niinkaan arvokasta.

Yhteistyössä